کد خبر: 979956
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
ماجرای آگهی‌های عجیب سایت دیوار تمامی ندارد و هر روز جلوه‌های جدیدی به خود می‌گیرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اگر به سایت دیوار مراجعه کرده باشید انبوهی از آگهی‌ها را می‌بینید. هر نوع آگهی که فکرش را بکنید در دیوار دیده می‌شود حتی آگهی‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنید می‌توانید در میان این آگهی‌ها به وفور ببینید. یکی از کاربران فضای مجازی از دیوار گردی اش در روز‌هایی که اینترنت فقط سایت‌های ایرانی را باز می‌کرد نوشته که با بازتاب زیادی نیز همراه بوده است. او با پیدا کردن کلید واژه‌هایی تعداد زیادی از این جور آگهی‌ها که حتی فکرش را نمی‌کنید در این سایت پیدا کرده است که تعدای از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

کشتار روز: شاید دیدن آگهی خرید و فروش گنجشک مرده از عجیب‌ترین آگهی‌های خاص این سایت باشد. هر گنجشک مرده حدود ۱۵۰۰ تومان در این سایت خرید و فروش می‌شود.

کفتربازی: در این آگهی‌ها که ادبیات خاص خودشان را دارند ممکن است شما عباراتی را بخوانید که چیزی از آن متوجه نشوید. مثل: «چیش‌چنگ شیرکاکل میخ‌رنگ»

ربا خواری: با این سایت کار ربا خواران راحت شده است آن‌ها با آگهی‌های وام سرمایه آزاد این پول را در اختیار شما قرار می‌دهند و ماهانه از شما کلی سود دریافت می‌کنند.

مشاغل غیر قانونی: شغل‌هایی که در دایره قانون جایی ندارند هم با استفاده از سایت دیوار به شدت رونق گرفته اند شغل‌هایی مثل نصب ماهواره، فال گیری، خرید و فروش دستگاه پوز به دست فروش و ...

روابط نامشروع: برخی از آگهی‌های این سایت هم به اعتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی به نوعی است که به نظر می‌رسد عده‌ای با استفاده از این سایت به دنبال طعمه‌هایی می‌گردند تا خواسته‌های نامشروع خود را علنی کنند. از پارتنر با مشخصات خاص برای انجام کاری گرفته تا دنبال هم خانگی با جنس مخالف و کمک غیر مالی به بانوان در این سایت دیده می‌شود!

جدا از این‌ها خرید و فروش مشروب، اموال مسروقه و ... نیز در این سایت دیده می‌شود. تمام این تخلفات به دلیل کمبود نظارت بر محتوای آگهی صورت گرفته است و پلیس فتا باید برای جلوگیری از زیان‌های بعدی هر چه سریع‌تر با آن برخورد کند.

منبع: روزنامه خراسان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
1
1
از انواع ماساژ جنس مخالف و هم جنس بازی نگفتید از آموزش رقص گروهی مختلط ......
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار