کد خبر: 979818
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان:
شیدا آکار از افزایش گشت و پایش به منظور جلوگیری از فعالیت بدون رعایت شروط زیست محیطی توسط واحدهای حوزه استحفاظی و تخلفات زیست محیطی خبر داد.
محمدرضا عباسی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از اجرای چندین مرحله گشت و پایش به منظور جلوگیری از فعالیت بدون رعایت شروط زیست محیطی توسط واحدهای حوزه استحفاظی و تخلفات زیست محیطی از روز پنج شنبه تاکنون خبر داد.

شیدا اکار در تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه ی گشت های شبانه روزی این اداره، کارشناسان و ماموران اجرایی از روز پنج شنبه به صورت مستمر و به منظور تشدید نظارت و کنترل هرگونه تخلف زیست محیطی به ویژه پسماندسوزی و ابلاغ لزوم تعطیلی موقت به واحدهای تولید بتن، اقدام به گشت و پایش در سطح شهرستان نمودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی واحدهای تولید بتن ملزم به توقف فعالیت تا زمان بهبود وضعیت آلودگی هوا شده اند، گفت: تمامی مناطق احتمالی حضور متخلفین و افرادسودجو بعلاوه احتمال فعالیت بدون اتخاذ تمهیدات زیست محیطی برخی از واحدهای سطح شهرستان در این ایام مورد بررسی قرار گرفته است.

اکار ضمن تاکید بر رسیدگی به شکایت واصله مبنی بر ضایعات سوزی افراد متخلف در مرزهای شهرستان، افزود: در گشت و پایش های سه روز اخیر پنج مورد پسماندسوزی مشاهده گردید که سه مورد بدون حضور عاملین در مناطق نسیم شهر و خیرآباد بوده و یکی از موارد نیز در مرز شهرستان بهارستان و اسلامشهر که ضمن اطفاء ضایعات سوزی ها، با متخلفین برخورد گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان خاطر نشان ساخت:ضمن بررسی وضعیت محیط زیستی سطح شهرستان، با توجه به اخطارهای ابلاغ شده قبلی، تاکنون از نبود هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلودگی هوا توسط واحدهای مستقر در سطح شهرستان در روز جاری شود، اطمینان حاصل شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر