کد خبر: 979671
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: پس از اجرایی شدن قوانین پولشویی اتحادیه اروپا، مؤسسات مالی در آلمان مجوز قانونی برای نگهداری و استفاده از ارز‌های مجازی از جمله بیت‌کوین را خواهند داشت.
به گزارش بی‌این کریپتو، خبر‌های جدیدی در راه است که پس از اجرایی شدن قوانین پولشویی اتحادیه اروپا، مؤسسات مالی در آلمان مجوز قانونی برای نگهداری و استفاده از ارز‌های مجازی از جمله بیت‌کوین را خواهند داشت.
در‌حالی‌که هنوز جزئیات مربوط به زمانبندی قطعی این اقدام مشخص نیست، ولی احتمالاً در ۲۰۲۰ اجرایی می‌شود.

این در واقع یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای جامعه بیت‌کوین نه فقط در آلمان، بلکه در سراسر اتحادیه اروپا و حتی فراتر از آن است، ولی پس از معرفی ارز مجازی توسط تعداد زیادی از بانک‌های سنتی و مؤسسات مالی، این سرمایه جذابیت بیشتری برای برخی افراد بدبین و سرمایه‌گذاران اولیه ایجاد می‌کند.

در این بین، یک شرایط برد برد برای بانک‌ها هم است، چون حالا یک بازار کاملاً جدید دارند. تا به امروز هیچ مؤسسه مالی قانونی در آلمان اجازه ارائه مستقیم خدمات مربوط به ارز مجازی را به مشتریانش نداشت. بهترین کاری که می‌توانستند انجام دهند هدایت غیرمستقیم مشتریان به یک شعبه دیگر یا یک متولی خارجی بود.

با اعمال قوانین جدید، سرمایه‌گذاران آلمان می‌توانند در بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال از طریق صندوق‌های داخلی سرمایه‌گذاری کنند و مجبور نیستند به صندوق‌های خارجی روی بیاورند. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاری در ارز‌های مجازی از طریق یک بانک آلمانی می‌تواند به آسانی سرمایه‌گذاری در هر دارایی سنتی دیگری مثل سهام یا اوراق قرضه باشد. بانک‌های آلمان عقیده دارند استفاده از ارز‌های مجازی به عنوان یک ابزار مالی قابل اطمینان، غیرقابل اجتناب است. بیش از ۲۰۰ بانک آلمان برای پیشنهاد یک ارز دیجیتال اروپایی مانند ارز دیجیتال ملی چین متحد شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار