کد خبر: 979523
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۹
سرويس ايران جوان آنلاين: مدیـــرکل سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل بهار امسال به فعالان بخش کشاورزی استان تا پایان آذرماه خبرداد.
ذبیح‌الله غریب مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت خسارت سیل بهار به فعالان بخش کشاورزی استان تا پایان آذرماه گفت: خسارات وارد آمده به بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در سیلاب‌های ابتدای سال ۲۵۶ میلیارد تومان برآورد شد که از لحاظ پرداخت با میزان برآورد یکسان بوده است.
وی افزود: دولت برای اولین بار به‌خسارت دیدگان سیل تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای جبران بخشی از خسارات ارائه داد که در حوزه دام، زراعت، باغ، واحد‌های تولیدی، دامداری‌های روستایی، واحد‌های آبزی پروری در بخش‌های زیرساختی و تولیدی است.
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۴ هزار و ۸۶۱ نفر برای اعلام خسارت ناشی از سیل امسال در سامانه جهاد کشاورزی استان ثبت نام کردند که شهرستان کوهرنگ، لردگان و اردل به ترتیب بیشترین تعداد را داشته است. وی با بیان اینکه مشخصات متقاضیان زمین در سامانه ثبت و توسط اداره ثبت اسناد و املاک تأیید می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۱۹ پرونده در استان کد مرسوله دریافت و ۸۴۶ پرونده نیز باقی است که به صورت روزانه بررسی و تأیید و تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده از این مجموع به تأیید کارگروه استان رسیده است. غریب با اشاره به معرفی کشاورزان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات، عنوان کرد: تاکنون پرونده‌هایی به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خسارات بخش کشاورزی ارسال شده است.
وی تصریح کرد: در بخش کمک‌های بلاعوض، پرداخت ۷ میلیارد و ۸۰۰ تومان در کارگروه استان تأیید و از این مجموع ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق جهاد کشاورزی ثبت و پرداخت شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار