کد خبر: 979477
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
سرويس ايران جوان آنلاين: مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به شهروندان مناطق محروم و حاشیه شهر خبر داد.
امیر بهزاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به شهروندان مناطق محروم و حاشیه شهر گفت: طرح رایگان خدمات کلینیک دندانپزشکی در روستا‌های این شهرستان به مدت هشت روز با مشارکت مرکز بهداشت مهاباد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اجرا شد. وی با بیان اینکه کلینیک سیار دندانپزشکی در راستای مراقبت‌های دهان و دندان و با اولویت مراقبت دانش‌آموزان پایه ششم اعزام شده است، ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار مهاباد خدمات رایگان دندانپزشکی شامل ۲۸۵ خدمت ترمیم آمالگام، ۱۷۲ عدد ترمیم کامپوزیت و ۹۰ خدمت فیشور سیلانت دریافت کردند. بهزاد اضافه کرد: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است را به دانش‌آموزان این مناطق ارائه کرده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در این طرح خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم و پرکردن دندان، جرم‌گیری، سیلانت‌تراپی، کشیدن دندان، درمان پالپ زنده و سایر خدماتی که برحسب شرایط و نیاز بیمار ضروری بوده انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار