کد خبر: 979188
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
مرد معتاد که برای تأمین هزینه اعتیادش با دستبرد به انباری اقدام به سرقت جهیزیه عروس کرده‌بود، سرانجام بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۲۷‌خرداد‌ماه امسال بود که این پرونده از شعبه اول دادسرای ناحیه‌۱۵ تهران به پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده‌شد. شاکی که زنی میانسال بود در شرح شکایت خود گفت: از مدتی قبل در تدارک عروسی دخترم بودم و جهیزیه‌اش را در انباری ساختمان گذاشته بودیم. امروز که برای سرکشی به انباری رفته‌بودم متوجه شدم که قفل در انباری شکسته شده و از جهیزیه خبری نیست و همه جهیزیه که ۹۰‌میلیون تومان ارزش داشت سرقت شده‌است. زن میانسال ادامه داد: من به کسی مظنون نیستم، اما برای پیدا کردن دزد و بازگرداندن جهیزیه از پلیس درخواست کمک دارم. بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از کارآگاهان با حضور در محل سرقت و انجام تحقیق از ساکنان متوجه شدند که سارق یا سارقان به چند انباری دیگر در آن مجتمع مسکونی دستبرد زده و مقدار زیادی از اموال ساکنان سرقت شده است.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که سرقت از سوی یکی از ساکنان که مردی ۳۰‌ساله به نام وحید رقم خورده است. در بررسی بیشتر مشخص شد که وحید از مدتی قبل به مصرف مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرده‌است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که بیستم آبان‌ماه وحید به عنوان مظنون بازداشت شد. او وقتی مورد بازجویی قرار گرفت اتهام سرقت را انکار کرد و گفت نقشی در سرقت نداشته‌است. متهم، اما وقتی با تصاویر دوربین مداربسته مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. وحید گفت: من از مدت‌ها قبل به مصرف مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم. بعد از آن برای تهیه مواد به پول نیاز داشتم، اما به خاطر اینکه درآمدی نداشتم تصمیم به سرقت از انباری ساکنان ساختمان گرفتم. در فرصت‌های مناسب با تخریب قفل در‌ها وارد انباری‌ها می‌شدم و اموال داخل آن را سرقت می‌کردم. داخل یکی از انباری‌ها بود که متوجه جهیزیه عروس شدم. بعد هم جهیزیه را به صورت تدریجی از ساختمان خارج می‌کردم و به ضایعات‌های دوره‌گرد می‌فروختم و با پول آن شیشه می‌کشیدم.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در حال حاضر ۱۳‌نفر از مالباختگان که ساکنان مجتمع مسکونی هستند شناسایی شده‌اند و متهم نیز از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۵‌تهران روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار