کد خبر: 978924
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
رئیس فدراسیون کاراته گفت: تمام اعضای خانواده کاراته باید تلاش کنند تا آرامش این رشته ورزشی حفظ شود، زیرا هدف همه ما کسب بیشترین
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سید حسن طباطبایی اظهار داشت: تغییرات و رفت و آمد‌های مدیریتی در هر سازمان یا فدراسیون ورزشی امری طبیعی است و گاهی برای بهبود شرایط نیاز است تغییراتی انجام شود، اما تا بدین لحظه نه فردی به مجموعه کاراته اضافه شده و نه سید شهرام هروی از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا داده است. هروی تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو سرمربی تیم ملی کاراته است و در تمرینات تیم ملی نیز شرکت می‌کند.

وی افزود: هیچ چیز برای فدراسیون کاراته مهمتر از آرامش تیم ملی نیست. در سایه همین آرامش بوده که تیم ملی توانسته نتایج خوبی را بدست آورد. در این بین زحمات کادرفنی و ملی پوشان بر هیچ کس پوشیده نیست. آن‌ها تا به امروز در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته اند و باید از این پس نیز تمام توجه شان به مسائل فنی و پرهیز از حواشی باشد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور سید شهرام هروی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی، راهی مادرید اسپانیا می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار