کد خبر: 978719
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی باید در جامعه تقویت شود چراکه این فرهنگ کارساز بوده و در روزهای بحرانی و حساس کمک حال مسئولان و مردم است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، در دیدار جمعی از بسیجیان استان با وی، با بیان اینکه وجود این فرهنگ علت شکست ناپذیری کشور است، افزود: بسیج نقش ممتازی در تمامی عرصه های کشور از جمله کمک به توسعه بهداشت عمومی در بسیج سازندگی، اجرای صدها هزار طرح عمرانی در روستاها و مناطق محروم،  توسعه صنعت در این مناطق با شناسایی صدها قطب صنایع تبدیلی و تلاش برای توانمند سازی و فعال سازی آنها ایفا کرده است.
وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای بسیج به مردم، اظهار داشت: ایجاد بیش از ۳۰۰ هزار شغل پایدار بدون کمک از بودجه دولتی در شرایط تحریم های ظالمانه دشمن بر کشور و کمک به اقتصاد مقاومتی با راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط و بنگاه های زودبازده از دیگر اقدامات بسیج است.

امام جمعه تبریز گفت: استفاده از ظرفیت بسیج محلات در ایجاد روحیه همدلی در مساجد و تقویت آن مهم بوده و باید روحیه همدلی و همکاری بین هیات امنا، انجمن اسلامی و علمای مساجد تقویت شود.

حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه اصول و ارزش های بسیج علاوه بر عرصه جنگ تحمیلی در سایر عرصه ها مانند محرومیت زدایی بکار گرفته شد، ادامه داد: در زلزله اخیر آذربایجان با حضور جوانان نخبه و بسیجی،  اقدامات بسیار چشمگیری در این مناطق انجام شد.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: مهمترین اقدام بسیج عمل به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور فعل و آینده نظام اسلامی است و در این راستا گفتمان سازی این بیانیه در بین همه اقشار جامعه از اولویت های بسیج است.

سردار آبدین خرم، افزود: دذر این راستا ۵ بسته محتوایی در قالب جزوه مکتوب تهیه و در بین مردم توزیع شده و شبکه تبیین با حضور ۶۰ نفر از جوانان نحبه تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: بسیج فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب است و حدود یک میلیون نفر از اقشار مختلف استان از طریق این نهاد مردمی سازماندهی شده و آماده اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر