کد خبر: 978667
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
چهارمین روز محکومیت اغتشاشگران به غرب کشور رسید
اعلام انزجار مردم از اقدامات ساختارشکنانه اغتشاشگران همچنان در شهر‌های مختلف ادامه دارد، تا موج خروشان ملت در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت آشوبگران به جای‌جای ایران برسد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، روز گذشته نیز مردم در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، تهران، خوزستان، سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی و قزوین به میدان آمدند تا پاسخ آشوبگری‌های روز‌های گذشته را بدهند. ایرانیان بصیر هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند، اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی را آشوبگری در خیابان‌ها نمی‌دانند و بر همین اساس طی چند روز اخیر در این راهپیمایی حضور حداکثری پیدا کردند.

خروش اهواز برای دفاع از امنیت
راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» صبح شنبه با حضور مردم اهواز آغاز شد و در آن مردم انزجار خود را از هر گونه نا امنی و اغتشاش در کشور به بهانه اصلاح حامل‌های انرژی اعلام کردند. در این راهپیمایی که از هر طیف و جناحی و هر رنگی دیده می‌شد همه یکصدا شعار‌های «تا وقتی زنده هستیم یاور رهبر هستیم»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبری آمده»، «هیهات مناالذله»، «مرگ بر آشوبگر بی ریشه»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه گر» را فریاد می‌زدند. در این راهپیمایی بی نظیر اقوام مختلف استان شامل لر و بختیاری، عرب، دزفولی و شوشتری و قشر‌های مردم از جمله بازاریان، ارتشیان، سپاهیان، بسیجیان، جوانان، نوجوانان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان حضور داشتند.

فریاد دفاع از امنیت و اقتدار در ارومیه
مردم مؤمن و مرزبان ارومیه و آذربایجان غربی با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود با حضور باشکوه در راهپیمایی امنیت و اقتدار کشور ضمن مرزبندی با اشرار و اغتشاشگران باردیگر بصیرت، هوشیاری و وفاداری خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند. روز شنبه با وجود سرمای هوا اقشار مختلف شهر‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، اشنویه، بوکان، سلماس، پلدشت و شوط با طنین فریاد‌های «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر منافق» با حضور در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام صف خود را از آشوبگران و فتنه گران جدا و بر حمایت از امنیت و اقتدار کشور تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در ارومیه ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و فتنه گران با مشت‌های گره کرده و فریاد «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر منافق» بار دیگر ثابت کردند نه تنها در صیانت از مرز‌های جغرافیایی بلکه در حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همواره پیشتاز هستند. در سایر شهر‌های استان نیز با وجود سرمای شدید هوا مردم با حضور پرشور در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به صحنه آمده و بار دیگر ثابت کردند توطئه‌های استکبار جهانی با مشت‌های گره کرده این مردم مثل همیشه خنثی می‌شود. در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه دفاع از امنیت و اقتدار کشور و همچنین ابراز انزجار از حرکت‌های آشوبگرانه قرائت و بر پیگیری مطالبات اقتصادی مردم با هدف کمک به معیشت اقشار مختلف از سوی مسئولان تأکید شد. حضور پرشور شیعه و سنی متحد کنار هم، حضور بانوان به همراه فرزندان خردسال خود جلوه‌های خاصی به راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهر‌های آذربایجان غربی بخشیده بود.

بوشهری‌ها هم محکوم کردند
راهپیمایی مردم بوشهر هم در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. مردم در این راهپیمایی حمایت خود از ولایت و ارزش‌های انقلاب و اسلام را اعلام کردند و نفرت خود از امریکا و انگلیس و اسرائیل را فریاد زدند. مردم بوشهر بار دیگر نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی حضور دارند و در این راستا هیچ‌گاه دل دشمنان انقلاب را شاد نخواهند کرد.

بوشهری‌ها در راهپیمایی حماسی خود با شعار‌های فتنه‌گر، اشرار ننگت‌باد - نوکر امریکایی، شرمت باد - در خواست ما از قوه قضائیه، برخورد با اشرار امریکایی، ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم و ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم و بیعت دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

بانگ انزجار از استکبار در بیرجند
مردم ولایتمدار شهرستان بیرجند نیز روز گذشته با حضور در راهپیمایی شعار «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» را سر داده و با فریاد‌های «مرگ بر امریکای آشوبگران»، «ما در تبار رهبریم؛ دشمن هر فتنه گریم»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا و انزجار خود را از دست‌نشاندگان استکبار اعلام کردند.

نمایش وحدت در سنندج
در میان هوای سرد دومین روز از آذرماه اقشار مختلف مردم در سنندج و سه شهر دیگر استان کردستان به صحنه آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کرده و به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

در راهپیمایی دیروز شیعه و سنی وارد عرصه شده و با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعار‌های مختلف، ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در کشور بار دیگر حرکت در مسیر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار دادند. سنندجی‌ها همراه با مردم شهر‌های قروه، کامیاران و بیجار بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی با صدای بلند اعلام و حساب مردم را از اغتشاش‌گران جدا کردند. در راهپیمایی سنندج جمع زیادی از مردم حضور داشتند و این حضور آن‌ها بار دیگر همراهی و حمایت مردم کردستان از انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش عمومی گذاشت. حضور کردستانی‌ها در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آب سردی بود بر پیکره ضد انقلاب و به همین دلیل است که این حضور برای همیشه در تاریخ این انقلاب و نظام اسلامی ماندگار خواهد بود.

مردم قزوین حماسه‌ای دیگر آفریدند
همزمان با ابراز انزجار مردم کشور از حرکت‌های تخریبی و آشوبگرانه که در روز‌های گذشته موجب نگرانی عاشقان ولایت و دوستداران امنیت و اقتدار کشور شد، مردم انقلابی قزوین صبح شنبه با شرکت در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور از میدان میرعماد قزوین تا سبزه میدان فریاد «مرگ بر امریکا» سر دادند.

«مرگ بر آشوبگر، مرگ بر فتنه گر»، «ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «رهبر ما رهبر بی نظیر است، دشمن ما در برابر او حقیر است»، «سفارش همیشگی رهبر، ادای حق ملت دلاور»، «راه نجات کشور پیروی از ولایت»، «ما عاشق ولایتیم آماده شهادتیم»، «حضور ملت ما حمایت از رهبری است»، «ما ملت بیداریم از فتنه‌گر بیزاریم»، «ما ملت بیداریم از امریکا بیزاریم»، «انتقاد، اعتراض، حقوق ملت ماست»، «امریکا، اسرائیل، خطوط قرمز ماست»، «اگرچه خسته‌ایم از گرانی، آماده ایم برای جانفشانی»، «ماهمه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» از شعار‌های راهپیمایان قزوین بود.

تکرار حماسه در سمنان
راهپیمایی مردم سمنان صبح شنبه هم‌زمان با چند شهر دیگر کشور، در محکومیت اغتشاشات اخیر و همراهی با آرمان‌های ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، با شور و شکوه خاصی برگزار شد و اقشار مختلف مردم، پیر و جوان و زن و مرد و کوچک و بزرگ در آن شرکت داشتند. مردم مرکز استان سمنان پس از شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر یک‌بار دیگر به میدان آمدند تا به دشمنان و فتنه انگیزان اعلام کنند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نمی‌گذارند. سمنانی‌ها حماسه مشت‌های گره‌کرده‌شان را در حالی به منصه ظهور و بروز گذاشتند که شعارشان مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و جانم فدای رهبر بود تا یک‌بار دیگر نشان دهند که خط و صف خود را از فتنه گران و آشوب‌طلبان جدا ساخته‌اند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه آنان است.

دیروز سمنان یکپارچه شور و عظمت حضور بود، طلاب، روحانیان، دانشجویان، کسبه، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و دولتی و آحاد مردم با حضور در راهپیمایی از اغتشاش‌گران برائت جستند و اعلام داشتند باوجود مشکلات اقتصادی که معاش مردم را با دشواری روبه‌رو ساخته، هرگز از خط انقلاب عقب نخواهند نشست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار