کد خبر: 978557
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز :
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و رهروان شهدای دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات نظام و انقلاب اسلامی است.

سردار مولایی با اشاره به شعار محوری بسیج که امسال با عنوان "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت، نامگذاری شده است افزود: تفکر بسیج  به واقع استفاده از همه ظرفیت های نظام برای پیشرفت انقلاب اسلامی است، در طول 41 سال عمر پر برکت نظام اسلامی در هرزمینه ای که پیشروی انقلاب را داشتیم، قطعا فرهنگ بسیج و بسیجی موثر بوده است.

وی اظهار داشت: بیش از 1000 برنامه در بخش های مختلف بسیج برگزار می شود که شامل 50 برنامه محوری است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: میز خدمت که شامل خدمات اداری و دولتی است که با پیگیری مسئولین محترم ادارات و سازمان ها در شهرستان های مختلف و استان صحبت شده است و قرار بر این است که ان شاء الله در مکان های مختلف به ویژه مساجد این میز خدمت را داشته باشیم.

سردار مولایی در خصوص خدمات عمرانی و سازندگی در هفته بسیج گفت: خدمات عمرانی و سازندگی سال هاست توسط بسیج سازندگی در حوزه های مختلف سازندگی انجام می شود، از جمله افتتاح و تحویل خانه های ساخته شده در استان خوزستان به مردم از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج افتتاح خواهد شد و این باعث ایجاد انگیزه در بسیاری از خانواده ها میشود تصریح کرد:برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در مساجد و محلات، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف معرفی کالاهای ایرانی، از جمله این برنامه ها است.

سردار مولایی با اشاره به برنامه های بسیج اقشار عنوان نمود: امسال کارگاه های آموزشی توسط بسیج مهندسین کشاورزی توسط اعزام تیم های جهادی تخصصی زراعی به روستاهای منتخب طرح اعتلای همگام با کشاورز برای کشاورزان اجرا می شود، همچنین بسیج مهندسین عمران دوره های جوش کاری و دوره های فناوری نوین ساختمان برای مهندسین عمران را دستور کار دارد.

وی با اشاره به اعزام تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم استان اظهار داشت: بحمدلله گروه های پزشکی و امدادی در طول سال خدمات ویژه ای به مناطق محروم استان می دهند، در طول این هفته هم این تیم ها در مناطق محروم به مردم خدمات رسانی می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار