کد خبر: 977785
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرزگفت: شهرک صنعتی نظرآباد شماره ۲، دارای مصوبه شرکت صنعتی است که البته این مصوبه از سال ۸۳ صادر شده، اما به دلایل اجرایی شدن طرح معطل مانده بود.

محمد فرشی افزود: در حال حاضر ۹۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی نظرآباد شماره ۲، آزادسازی شده است و مشغول تشخیص محدوده هستیم تا هر چه زودتر عملیات آغاز فعالیت شروع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه ۷۰ هکتار دیگر از این پروژه در حال طی کردن مراحل قانونی خود است، گفت: این ۷۰ هکتار مراحل نهایی تعیین تکلیف را می‌گذراند و در صورت تایید شرایط طرح به ۱۶۰ هکتار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تا دهه فجر عملیات اجرایی کلنگ زنی پروژه مورد نظر آغاز خواهد شد، گفت: این شهرک صنعتی دارای واحد‌های خاص صنایع تبدیلی، کشاورزی و کم‌آب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه شهرک صنعتی نظرآباد شماره ۲، بر اساس مساحت‌های مختلف متقاضی بررسی و دسته بندی خواهد شد، گفت: اگر قطعات پنج هزار متر مربعی آماده شود، بیش از ۲۰۰ واحد در این شهرک صنعتی مستقر خواهند شد.

فرشی زیرساخت‌های این شهرک صنعتی را در مجاورت زمین منطقه برشمرد و افزود: یک حلقه چاه آب در شهرک صنعتی نظرآباد شماره دو وجود دارد و فقط نیازمند شبکه توزیع آب در منطقه هستیم؛ همچنین داخل منطقه شبکه توزیع برق نیز قرار دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گاز روستایی باقر آباد نیز در دل زمین‌های شهرک صنعتی شماره ۲ نظرآباد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه تمام واحد‌های صنعتی موجود در استان طبق اهداف شعار سال فعالیت داشتند، گفت: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و جهاد اقتصادی موجب شده تا اغلب صاحبان صنایع از شرایط خود رضایت کافی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه هر منطقه صنعتی نیاز خود را بررسی و تامین می‌کند،افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ نظرآباد در مرز استان قزوین واقع شده و در این منطقه صنایع به صورت پراکنده مستقر هستند، برای مثال واحد تولید کود شیمیایی در این محدوده وجود داره که با بهبود شرایط می‌تواند از ظرفیت شهرک‌های صنعتی استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که تقسیم بندی زمین‌های مربوط به واحد‌های صنعتی به چه شیوه‌ای انجام می‌شود گفت: زمین‌های مربوط به واحد‌های صنعتی را فاز بندی می‌کنیم و بر اساس مراجعات و بررسی نیاز‌ها زمین‌های این شهرک برش خواهند خورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در پایان با بیان اینکه شرایط اشتغال زایی برای هر هکتار بر اساس نرخ روال عادی بالغ بر ۵۰ نفر خواهد بود، گفت: نمی‌توان آمار قطعی داد، اما طبق این الگو با بهره برداری از ۳۰ هکتار، هزار و ۵۰۰ اشتغال زایی خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار