کد خبر: 977614
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری ۵ دیدار پیگیری خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. با اعلام منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیدار تیم‌های شهرداری گنبد و پیام خراسان از هفته ششم لیگ برتر، با درخواست استانداری و شورای تامین استان گلستان و به دلیل تداخل با جشنواره بین‌المللی اقوام، فردا برگزار نخواهد شد و به تاریخ دیگری موکول شد.

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

ستاره‌های شهرداری ارومیه که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو بودند در هفته ششم باید از شهداب یزد میزبانی کنند. شاگردان مصطفی کارخانه که از ۴ بازی گذشته خود ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارند تلاش می‌کنند در یک بار دیگر با کسب پیروزی، آن هم در خانه دل هواداران خود را بابت شروع ضعیف به دست بیاورند. شهداب هم که تاکنون تنها موفق به کسب یک پیروزی آن هم مقابل سایپا در خانه والیبال تهران شده است می‌کوشد تا با کسب پیروزی در ارومیه جایگاه خود در جدول رده‌بندی را تغییر دهد.

کاله – پیکان

نبرد کاله و پیکان در سال‌های اخیر همیشه از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بوده است. آملی‌ها که از ۵ بازی خود ۳ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارند در هفته ششم از تیم جوان پیکان میزبانی می‌کنند. شاگردان بهروز عطایی در هفته گذشته موفق به شکست پیام در مشهد شدند و حالا اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرده‌اند. در مقابل پیکان هم با اضافه شدن کریمی و چپرلی که محروم بودند وضعیت بهتری پیدا کرده و هفته گذشته یک پیروزی شیرین را در حضور آن‌ها به دست آورد. نبرد دو تیم جوان و با انگیزه در حضور تماشاگران پرشور آملی قطعاً از جذاب‌ترین بازی‌های هفته ششم خواهد بود.

راهیاب ملل مریوان – سپاهان

مریوانی‌ها هفته گذشته سرانجام نخستین پیروزی لیگ برتری خود را کسب کردند و حالا سرشار از انگیزه و انرژی هستند. آن‌ها در هفته ششم باید از اصفهانی‌ها میزبانی کنند. نبرد دو تیم تازه لیگ برتری شده آن هم در مریوان بدون شک تماشایی خواهد بود. سپاهان تنها یک شکست در کارنامه خود دارد و راهیاب ملل ۳ بازی را به حریفان خود واگذار کرده است. حضور ستاره‌های طلایی در سالن پر از هیجانِ مریوان نویدبخش یک بازی جذاب در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

خاتم اردکان – شهروند اراک

اردکانی‌ها در این هفته‌ها کمی دور از انتظار ظاهر شدند و البته در برخی مواقع هم شانس با آن‌ها یار نبود، اما شاگردان مسعود آرمات روحیه خود را حفظ کرده‌اند و به آینده امیدوار هستند. اردکانی‌ها در هفته ششم باید از شهروند اراکِ بحران زده میزبانی کنند. اراکی‌ها که هنوز تکلیف کادر فنی و بازیکنانش مشخص نیست و تنها تیم بدون پیروزی رقابت‌ها به شمار می‌روند در هفته ششم هم کار سختی پیش‌رو دارند. اردکانی‌ها برای تمام انرژی خود را به کار خواهند گرفت تا با کسب پیروزی مقابل تیم قعرجدولی شهروند، خود را از انتهای جدول جدا کرده و به جمع تیم‌های میانه جدولی برسانند. نبرد دو تیم انتهای جدولی در اردکان برای هر دو تیم جذاب و حساس خواهد بود.

سایپا – شهرداری ورامین

بدون شک حساس‌ترین بازی هفته ششم را تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین برگزار خواهند کرد. فینالیست‌های فصل گذشته لیگ برتر در هفته ششم بهم رسیدند و در خانه والیبال تهران باید مقابل هم قرار بگیرند. شرایط در فصل جاری به گونه‌ای است که امسال هم خیلی از کارشناسان این دو تیم را در کنار شهرداری ارومیه مدعی اصلی عنوان قهرمانی می‌دانند و حالا دیدار این دو تیم می‌تواند فینال زودرس لیگ در دور رفت باشد. ورامین تاکنون شکستی را تجربه نکرده و تلاش خواهد کرد تا این روند خود را حفظ کند؛ در مقابل سایپایی‌ها در هفته‌های اخیر دو شکست خانگی را تجربه کرده‌اند و دست ندارند تا یک بار دیگر این اتفاق بد را لمس کنند.

برنامه بازی‌های هفته ششم به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: محمد آقایی

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی

کاله – پیکان

داور اول: داوود نافعی، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: اسماعیل صباغ و یونس حسن‌زاده

راهیاب ملل مریوان – سپاهان

داور اول: محمد عشق‌دوست، داور دوم: مهدی نویدی

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: علی اصغر حاجی‌کاظمی و مسعود قاری

خاتم اردکان – شهروند اراک

داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: علی اکبر پاکدلان

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: احمد بندری و مجید محسنی شوشتری

سایپا – شهرداری ورامین

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: حامد آقا براری

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: امیدوار حاتمی و مسعود یزدان‌پناه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار