کد خبر: 977309
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
سرپرست شهرداری فردیس خبر داد:
سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اینکه ایجاد روشنایی معابر وظیفه شهرداری ها نیست، گفت: مدیریت شهری فردیس در راستای افزایش آسایش شهروندان نسبت به تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد روشنایی در بلوار بیات فردیس اقدام می کند.

مسعود نجفی در جلسه شورای اسلامی شهرستان فردیس یکی از مهمترین دغدغه های اهالی فردیس را نبود روشنایی در بلوار بیات این شهر اعلام کرد و گفت: نبود روشنایی در این بلوار موجب بروز حوادث ناگواری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد روشنایی معابر وظیفه شهرداری ها نیست، اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای جلوگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی در بلوار بیات و افزایش آسایش شهروندان نسبت به تقبل نیمی از هزینه ایجاد روشنایی در بلوار بیات که مبلغی حدودا ۵۰۰ میلیون تومانی است اقدام می کند.

به گفته سرپرست شهرداری فردیس، شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد روشنایی بلوار بیات، به حساب اداره برق شهرستان فردیس واریز خواهد کرد.

نجفی ایجاد روشنایی معابر را یکی از دغدغه های مدیریت شهری فردیس اعلام کرد و گفت: تخصیص اعتبار برای ایجاد روشنایی در بلوار بیات با هدف خدمت رسانی به شهروندان و افزایش رضایتمندی اهالی شهر صورت گرفته است که در این راستا خواستار تحقق این مطالبه در کوتاهترین زمان ممکن هستیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری جلسات مختلفی در رابطه با ستاد عملیات زمستانی شهر فردیس، بیان کرد: با تلاش همکارانم در مدیریت شهری فردیس سعی در بروز رسانی خودروها و تجهیزات زمستانی در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار