کد خبر: 977019
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی به منظور گسترش ورزش همگانی و شهری سالم، سی امین هفته از پویش دوشنبه‌های ورزشی در منطقه ۲۰ تهران برگزار شد.
سرويس ورزشی جوان آنلاين: سی امین پویش دوشنبه‌های ورزشی به میزبانی منطقه ۲۰ با حضور دانش آموزان توان یاب مدرسه موفقیان برگزار شد.
به گزارش جوان آنلاین، در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی به منظور گسترش ورزش همگانی و شهری سالم، سی امین هفته از پویش دوشنبه‌های ورزشی در منطقه ۲۰ تهران برگزار شد.
در این برنامه صد‌ها تن از بانوان و آقایان ورزش دوست، توان یابان مدرسه موفقیان و برخی معلولان ورزشکار به صورت گروهی در کنار یکدیگر به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ گفت: این برنامه به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شده است تا بتوانیم خدمات ورزشی را به تمام اقشار ارایه دهیم.
حجت الاسلام معبودی ابراز امیدواری کرد: این پویش ورزشی ضمن ایجاد روحیه فعالیت گروهی موجب ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان شود.
وی تاکید کرد: شرکت در فعالیت‌های ورزشی به منظور تامین سلامت و افزایش مشارکت اجتماعی برای تمام سنین به ویژه جوانان و سالمندان بسیار مهم و ضروری است.
در این ویژه برنامه ورزشی، سرپرست سازمان ورزش و برخی معاونان و مدیران وی، قهرمانان ورزشی همچون کمالی فر، جدیدی، رسولی امیرآبادی، ابوالقاسم پور و برخی مسوولان هیات‌ها و فدراسیون‌های ورزشی حضور یافتند.
سی امین پویش دوشنبه‌های ورزشی روز۲۰ابان ماه در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار