کد خبر: 976953
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز:
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری را در گرو همکاری و هم افزایی میان مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: تعیین سرنوشت یک کشور در فضای همدلی و وحدت رقم میخورد.

مراد یگانه با بیان این مطلب در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: پیرو تاکید استاندار محترم البرز، برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری با حضور تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم میسر می شود که در این بین نقش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت از مولفه های مورد تاکید در این امر می باشد.
دبیر ستاد انتخابات البرز با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات تصریح کرد: با توجه به هجمه های صورت گرفته از سوی معاندان نظام و رسانه های خارجی که تلاش دارند فضای امید و نشاط در جامعه و شور انتخاباتی را تحت الشعاع مسائل اقتصادی قرار دهند باید به گونه ای عمل کرد که شرایط و بسترهای لازم را برای انتخاب افراد اصلح که آینده کشور را با وضع قوانین و مقررات رقم میزنند، فراهم کرد.
یگانه گفت: اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان باید با اطلاع رسانی صحیح و شفاف خدمات دولت را به درستی در فضای مجازی منعکس کنند تا امید و نشاط در جامعه حاکم شود.
وی با اشاره به اهمیت مسئله برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به نقش شواری روابط عمومی های استان که مدیرکل روابط عمومی تمام هم و غم خود را در راستای فعال کردن این شورا و شورای متناظر شهرستانی آن کرد است، اشاره کرد و افزود: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در کنار رسانه های گروهی دو بال ارتباطات و اطلاع رسانی استان را شکل می دهند که با هم افزایی و تعامل با یکدیگر می توانند در امید آفرینی و جلب مشارکت حداکثری نقش آفرین باشند.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بر ضرورت اهتمام بیشتر همه دستگاههای اجرایی، فرمانداران، بخشداران، رسانه ها و خبرگزاری ها با بهره‌گیری از همه توان، امکانات و ظرفیت ها برای افزایش روحیه نشاط آفرینی و امید بخشی در جامعه تاکید کرد.
وی خواستار استمرار برگزاری جلسات این کمیته شد و بر ضرورت همکاری روسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات استان با این کمیته تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار