کد خبر: 976914
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
با دريافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدي
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای واحدهای شهری و ۴۰ میلیون تومان برای واحدهای روستایی با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود، گفت: ۱۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض و ۶ میلیون تومان هزینه اسکان موقت برای زلزله‌زدگان پرداخت می‌شود.

علیرضا تابش  در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به منظور بررسی و پیگیری آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های میانه و سراب و روند کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان، اطمینان داد که هیچ خانواده آسیب‌دیده‌ای نباید نگران دریافت تسهیلات و بازسازی خانه خود باشد و بنیاد مسکن تمام واحدهای آسیب‌دیده را ارزیابی و برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد.

 وی با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای واحدهای شهری و ۴۰ میلیون تومان برای واحدهای روستایی با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود، اظهار داشت: ۱۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض و ۶ میلیون تومان هزینه اسکان موقت برای زلزله‌زدگان پرداخت می‌شود.

تابش با اشاره به حجم بالای آسیب‌دیدگی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، گفت: در حال حاضر اسکان موقت اولویت اول بنیاد مسکن بوده و در مرحله بعدی با ارائه تسهیلات به بازسازی و تعمیر مسکن زلزله‌زدگان کمک می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه آواربرداری در مناطق زلزله‌زده باید حساب‌شده و با دقت کافی انجام شود، افزود: با توجه به اینکه وسایل و مصالح مورد نیاز مردم در زیر آوار مانده است، آواربرداری باید توام با جداسازی آن‌ها انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأکید کرد: بنیاد مسکن تا پایان بازسازی در کنار مردم است و در این خصوص به همکاری و مشارکت مردم صبور منطقه نیاز داریم تا در کمترین زمان بتوانیم خانه‌های تخریب‌شده را بازسازی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها