کد خبر: 976701
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
صدرنشینی در نخستین حضور
مرحله نخست بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی پرسپولیس در گروه A به پایان رسید.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مرحله نخست رقابت‌های لیگ واترپلو طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه با حضور تیم‌های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم‌های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B در استخر ۹۸ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد. پرسپولیس در نخستین حضورش در لیگ واترپلو با برتری ۸ بر ۵ مقابل دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با ۶ امتیاز صدر گروه A را از آن خود کند.

نکته جالب بعد از پایان مرحله نخست لیگ برتر واترپلو، اظهارات رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بود. محسن رضوانی با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ واترپلو تأکید کرد که تیم‌داری این باشگاه می‌تواند بر جذابیت‌های این لیگ بیفزاید: «حضور تیم پرسپولیس در لیگ واترپلو باعث شد لیگ هویت دیگری پیدا کند و جذاب شود، به همین دلیل باید از انصاری‌فرد تشکر کنم. امیدوارم حضور تیم پرسپولیس در لیگ واترپلو ادامه‌دار باشد. ما از باشگاه استقلال هم خواسته بودیم که در واترپلو تیمداری کند، اما فتحی اعلام کرد امسال خیلی گرفتار هستند و ان‌شاءالله در سال‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد. البته نگاه فتحی به تیمداری در واترپلو خیلی مثبت است.»

پرسپولیس پیش از این نیز در دیگر رشته‌های ورزشی به مدت کوتاهی تیم‌داری کرده بود که از جمله آن می‌توان به حضور این باشگاه در دوومیدانی و همچنین وزنه‌برداری اشاره کرد که با اتفاقات خوبی همراه نبود، اما باید دید حضور پرسپولیس در دیگر رشته‌های ورزشی این‌بار می‌تواند تجربه خوب و خاطره‌انگیزی برای این باشگاه به دنبال داشته باشدیا داستان ناکامی در دوومیدانی و وزنه‌برداری بار دیگر تکرار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار