کد خبر: 976691
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
با انتشار ویدئویی افشاگرانه
محسن نامجو خواننده خارج‌نشین با انتشار ویدئویی به عملکرد شبکه سلطنت‌طلب «من و تو» در ایجـاد ناامیدی برای آینده کشور حمله کرد.
هادی عسگری
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ویدئویی که گویا محسن نامجو به بهانه استفاده بی‌اجازه شبکه سلطنت‌طلب «من و تو» از آثار وی، منتشر کرده، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. سلطنت‌طلب‌ها از اقدام وی ناراحت شده و ضدانقلاب‌ها سعی کرده‌اند به خاطر این مواضع به او حمله کنند.

محسن نامجو در ویدئویی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است، می‌گوید: «من می‌دانم دور دست شما افتاده و به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ ایران نقش داشتید. شما در ساختن گذشته جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده در ذهن نسلی که در این کشور‌های خارجی زندگی می‌کنند نقش دارید و امیدوارم برنده این بازی نباشید. در چیپ و سخیفی که بشریت در آن هست، باید امیدوار بود تلویزیون و رسانه شما برنده این بازی نباشد. همین جور بتازید و جلو بروید ولی من پیرو هنرمندانی هستم که سعی می‌کنند آن چراغ کور‌سو دهنده را نگه دارند، مثل شمعی که با باد ابتذال ممکن است خاموش شود.»

محسن نامجو که مدت‌ها پیش از ایران خارج شده با حمله به شبکه «من و تو» برای استفاده غیرمجاز از یک قطعه به نام «نامه» می‌گوید: «شبکه من وتو یک تلویزیون خارج از ایران است و بار اولشان هم نیست این کار را کرده‌اند و من تعجب می‌کنم که به خودشان اجازه می‌دهند چنین کاری را بکنند چراکه باید طبق قوانین بین‌المللی انجام می‌شد. من سال‌هاست در غرب زندگی می‌کنم و تمام کار‌های من مثل خیلی از آهنگسازان دیگر کپی رایت شده. این را هم بگویم که تمام شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران برای استفاده از آهنگ‌هایم حتماً با وبسایت من تماس می‌گیرند و کسب اجازه و حق آن را پرداخت می‌کنند و اگر از تلویزیون من‌وتو با وبسایت من تماس گرفته بودند قطعاً اجازه چنین کار سخیفی را نمی‌دادم.»

شبکه «من و تو» در میان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بیش از دیگران سعی در تغییر سبک زندگی در ایران دارد. این شبکه با تولید فیلم‌هایی از تاریخ ایران پیش از انقلاب تلاش کرده است ضمن تطهیر چهره پهلوی‌ها در ذهن مردم ایران، تصویری مخدوش و غیرواقعی از دوران سلطنت پهلوی‌های اول و دوم ارائه دهد. این شبکه با حمایت بازماندگان پهلوی‌ها و کشور‌های دشمن با ایران از لندن پخش می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار