کد خبر: 976636
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: خالق آثار ماندگار موسیقیایی سینمای دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند تأکید کرد.
به گزارش ستاد خبری پاسداشت شهدای هنرمند، مجید انتظامی آهنگساز و نوازنده برجسته موسیقی کشور ضمن تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر پاسداشت شهدای هنرمند گفت: در خصوص ضرورت و چرایی برگزاری اینگونه مراسم‌ها باید بگویم که کمترین و کوچک‌ترین اثر اینگونه مراسم‌ها و نکوداشت‌ها این است که مردم و جامعه ما با این قشر هنرمند شهید آشنا خواهند شد و جامعه متوجه می‌شود که در کنار سایر اقشار و صنوف، جامعه هنری ایران نیز در راه اعتلای میهن و سرفرازی کشور ادای دین کرده و شهید داده است.
برنده چندین سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همچنین گفت: به نظرم یکی از اهم وظایف هنرمندان و نویسندگان و فرهیختگان جامعه به عنوان قشر نخبه و اثرگذار مردم این است که به شهدای هنرمند بیشتر بپردازند و شمه‌ای از جلوه‌های ایثار و پایداری این شهدای گرانقدر را در آثار سمعی، بصری و مکتوب خویش منعکس کنند. مراسم پاسداشت شهدای هنرمند با عنوان «شاهدان شیدایی» به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار