کد خبر: 976227
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
سارق خودرو که سواری ریو را به همراه کودک سه‌ساله سرقت کرده‌بود، بازداشت و طفل به خانواده‌اش تحویل داده شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: مأموران پلیس روز گذشته از سرقت خودروی ریو که طفلی سه‌ساله داخل آن بوده در محدوده شهرستان ساوجبلاغ با خبر شده و تمامی محور‌های ورودی و خروجی شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ را تحت کنترل درآوردند. مأموران گشت کلانتری در نزدیکی روستای «هیو» ساوجبلاغ به دختر سه‌ساله‌ای با مشخصات کودک ربوده شده برخورد کردند که در کنار جاده گریه می‌کرد که همزمان با انتقال طفل به اداره پلیس به جست‌وجو ادامه دادند و در نهایت خودروی سرقتی را که به سمت شهرستان نظرآباد در حال حرکت بود شناسایی کردند و موفق به توقف آن و دستگیری سارق شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: پس از حضور والدین طفل در کلانتری مشخص شد که دختربچه پیدا شده متعلق به آنهاست که به خانواده‌اش تحویل داده شد.

متهم نیز در بازجویی‌ها اعتراف کرد: هنگام عبور از محل متوجه یک دستگاه خودروی ریو روشن که مقابل یک فروشگاه توقف کرده‌بود، شدم و آن را سرقت کردم، اما پس از حرکت متوجه کودکی شدم که در صندلی عقب خوابیده‌بود؛ بنابراین از ترس از محل دور شده و حوالی روستای «هیو» کودک را رها کردم، اما خودم هم خیلی زود دستگیر شدم. سرهنگ سلیمانی گفت: سارق که دارای چندین فقره سوابق کیفری است، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرائم احتمالی همراه با پرونده مقدماتی در اختیار پلیس‌آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه پدر این کودک سوئیچ خودرو را داخل آن گذاشته و خودرو را به صورت روشن رها کرده‌بود فرصت ارتکاب جرم را برای سارق فراهم کرد، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت موارد پیشگیرانه، فرصت ارتکاب جرم را فراهم نکنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار