کد خبر: 975801
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان اعلام می کنند که به هیچ قیمتی دست از حمایت نظام‌ جمهوری اسلامی ایران برنخواهیم داشت و همواره پای این نظام بوده و هستیم.

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، ضمن‌ تبریک ماه ربیع الاول گفت: امسال چهل و یکمین سالگرد حاکمیت نظام‌ جمهوری اسلامی ایران است و در شرایطی مراسم ۱۳ آبان را برگزار می کنیم که این شرایط در دنیا و منطقه منحصر به فرد است.

وی بیان کرد: همه به یاد دارند که ۱۳ آبان سال گذشته بود که آمریکا تحریم های خود را علیه ملت ایران تشدید و از منظر خود با این عمل فضا را از جهات مختلف برای ایران محدود کرد در حالیکه اعتقاد ما بر آن است که نقطه آغاز تحریم‌های آمریکا علیه ایران از سال ۵۸ و همزمان با تسخیر لانه‌ جاسوسی و سفارت آمریکا شروع شد و این آغازی برای تحریم های آمریکا بود.

روحی یزدی با بیان اینکه هر چه از عمر جمهوری اسلامی ایران بیشتر می گذرد، تحریم ها بیشتر و دایره گسترش این شرایط برای کشور محدودتر می شود، افزود: در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال یک حضور معنا دار و هدفمند است و مردم با این حرکت اعلام می کنند که اگر چه ممکن است تحریم های آمریکا عرصه را بر ما تنگ تر کند اما به هیچ قیمتی دست از حمایت نظام‌ جمهوری اسلامی ایران برنخواهیم داشت و همواره پای این نظام بوده و هستیم.

وی اظهار کرد: امروز رسانه های بیگانه اذعان دارند که تحریم ها ملت ایران را متحدتر کرده و این هم‌نوایی و هم‌صدایی در ایران معلول تحریم های آمریکاست و مسؤولان دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که راه مقابله با جمهوری اسلامی باید متفاوت با آنچه که تاکنون بوده است، باشد و حتی پیش بینی می شود در آینده نیز روش مقابله با نظام جمهوری اسلامی تغییر پیدا کند اما اصل مقابله انکارناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به موضع ضد استکباری ایران اذعان کرد: تا زمانی که ایران با این روش در دنیا عرض اندام کند دشمنان قصد دارند تحت هر شرایطی ملت ایران را تحت فشار قرار دهند در حالیکه این نظام ولایی تحت تاثیر این فشارها قرار نخواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار