کد خبر: 975497
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
دو زورگیر خشن که به اتهام سرقت‌های سریالی بازداشت شده‌اند می‌گویند به تقلید از دوستان سارق‌شان اقدام به عمل مجرمانه می‌کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرهنگ علی‌آقا کارخانه سرکلانتر سوم تهران گفت: چند روز قبل شکایت‌های مشابهی درباره زورگیری گوشی‌های تلفن همراه به مأموران کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد گزارش شد. شاکیان در طرح شکایت‌های خود گفته بودند هنگام حرف زدن با تلفن بودند که دو موتورسوار با پاشیدن گاز اشک‌آور به صورت‌هایشان گوشی‌های آن‌ها را سرقت کرده و گریخته‌اند. در حالی که هر روز بر تعداد شکایت‌ها اضافه می‌شد، مشخصات سارقان در اختیار تیم‌های گشت پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعت‌۲۰ شامگاه سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه مأموران کلانتری‌۱۰۵ سنایی هنگام گشت‌زنی در خیابان سنایی دو موتور سوار تحت تعقیب را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کردند. مأموران پلیس در بازرسی بدنی از سارقان یک قبضه سلاح سرد و یک قوطی گاز اشک‌آور و هشت‌دستگاه گوشی سرقتی کشف کردند.

دو متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند. آن‌ها درباره انگیزه خود از سرقت گفتند: مدتی قبل در جمع دوستانمان صحبت از سفر و گشت و گذار شد. آن‌ها گفتند که با ارتکاب سرقت و فروش اموال سرقتی پول خوبی به جیب می‌زنند و به تفریح می‌روند و برای خودشان حسابی خرید می‌کنند. بعد از آن بود که ما هم تصمیم به ارتکاب سرقت گرفتیم، اما خیلی زود به دام پلیس افتادیم. سرکلانتر سوم تهران گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در کلانتری سنایی جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار