کد خبر: 975203
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش جوان آنلاین، محمد صادق عبداللهی، مدیر سایت جوان آنلاین طی یادداشتی با عنوان «چرا در مترو خودکار خریدم؟» در کانال تلگرامی خود  نوشت:

از همان روز‌های نخستین که به تهران آمدم و سوار مترو شدم تصمیم گرفتم تا حد امکان از دست فروشان مترو خرید نکنم، اما این بار را استثنا کردم. پیرمردی بود که جیب‌های اُورکت آمریکایی‌اش را پر از خودکار‌های آبی و قرمز «کیان» کرده و دست فروشی می‌کرد. از باب تبلیغ تأکید بر ایرانی بودن خودکار‌ها داشت و می‌گفت به خودم اجازه نداده‌ام برای شما ایرانی‌ها جنس چینی بیاورم. هیچ کدام از تبلیغاتش نتوانست مجابم کند تا اینکه لابه‌لای حرف‌هایش گفت: «اگر از من خودکار بخرید به شما قول می‌دهم تا سه ماه دیگر همه چیز ارزان شود و همه جوان‌ها سر کار بروند.»

حرفش هرهر و کرکری در مترو پیچاند. من هم خنده‌ام گرفتم. گذاشتم تا از لابه‌لای جماعت خندان به من برسد. تا که چشم در چشم شدیم، طوری که همه بشنوند گفتم: «شما گفتی تا سه ماه دیگر همه چیز حل می‌شود، مردم زدند زیر خنده و گفتند پیرمرد خرفت شده است، اما حاج حسن آقای روحانی سال ۹۴ وعده حل ۱۰۰ روزه مشکلات را داد و ملت چُنان سوپرمن به استقبالش شتافتند!» خندید و گفت: «من که تازه ۱۰ روز کمتر گفتم!»

حالا خودتان را بگذارید جای من، وقتی روحانی این وعده را داد و ملت کل خزانه‌ی مملکت را دادند زیر دستش، این پیرمرد چه کمتر داشت که ۵۰۰۰ تومان آن هم به ازای ۳ خودکار ایرانی تقدیمش نکنم؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار