کد خبر: 974961
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
فرمانده ناجا با اشاره به راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا گفت: ناجا برای تحقق اهداف و محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب پیشتاز است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه "گام دوم انقلاب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا اظهار داشت: پیرو تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی برای تحقق اهداف و محور‌های این بیانیه مهم پیشتازانه وارد عمل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درباره چگونگی پیاده سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این حوزه، افزود: در گام اول و پیرو برگزاری نشست‌ها و جلسات تخصصی و کارشناسانه، ضمن تقسیم کار میان فرماندهی، حفاظت اطلاعات و سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این حوزه، وظایف معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی و ستادی در این راستا، متناسب با ماموریت‌ها احصا و ابلاغ شد. از طرفی، نمایشگاهی با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب و نیروی انتظامی با مشارکت همه رده‌های تخصصی پلیس در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در حال برگزاری است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جزو اولین سازمان‌ها در برنامه ریزی و اقدام برای پیاده سازی تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: حرکت به سمت رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های اصلی ناجاست و برای تحقق این مهم و بر مبنای محور‌های هفت گانه در بیانیه گام دوم انقلاب، اقدامات خود را دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا، تصریح کرد: بحمدالله در نیروی انتظامی با مشارکت همه پلیس‌های تخصصی، ستادی و معاونت‌ها گام‌های خوبی برای تحقق اهداف و محور‌های این بیانیه آغاز شده و تداوم دارد و ان شاء الله دستاورد‌های خوبی را در آینده نزدیک داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه در نیرو‌های مسلح اولین سازمانی هستیم که نمایشگاهی با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کرده است، ادامه داد: دبیری این نمایشگاه و دبیرخانه به پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا واگذار شده است، در این نمایشگاه ماموریت‌ها و اقدامات ناجا در خصوص چگونگی تحقق اهداف و محوریت‌های بیانیه گام دوم انقلاب متناسب با ماموریت‌ها در زمان حال و آینده تصویر و ترسیم شده است.

وی ادامه داد: در قبال این بیانیه یک نگاه درون سازمانی و به داخل نیروی انتظامی داریم و در گام بعدی؛ با رویکرد برون سازمانی، نگاهی به جامعه داریم که نقش ناجا در گام دوم انقلاب در جامعه چیست و چه نقشی می‌توانیم داشته باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه هر چند در آغاز کار برای تحقق اهداف و محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب در نیروی انتظامی هستیم، تاکید کرد: برای ارتقاء دستاوردهایمان در این حوزه تلاش روز افزون خواهیم داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار