کد خبر: 974777
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:
سردارپاسدار غلامعلی حیدری گفت: برجام یک توافق‌نامه بین‌المللی بود که به صورت ناجوانمردانه آمریکا از آن خارج شد، بعد از بدعهدی اروپایی‌ها در یک اقدام سیاسی شورای امنیت ملی تصمیم گرفت نردبام برجام را برعکس کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل شامگاه دیروز در جلسه شورای‌ پدافند غیرعامل شهرضا اظهار داشت: این‌که دفاع یک اقدام جامع است و دفاع عامل به عهده نیروهای مسلح است ،باید آسیب‌شناسی انجام شود و این اقدام، اولویت اصلی در حوزه پدافند غیرعامل به شمار می‌رود.

سردار غلامعلی حیدری با اشاره به این‌که در یکسال گذشته آمریکا و هم‌پیمانانش فشارهای حداکثری با راهبرد اقتصادی علیه کشورمان اعمال کردند، افزود : آمریکا در شش حوزه نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، سایبری و مردم محور با کشور ما درگیر است اما در همه حوزه‌‌ها ابتکار عمل دست کشورمان است.

وی با اشاره به فعالیت 300 شبکه فارسی زبان علیه کشورمان گفت: این شبکه‌ها برای تضعیف و تخریب افکار عمومی و تضعیف اعتماد به نفس مردم فعالیت می‌کنند، اکنون دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی تهدیدهای مردم محور را دنبال می‌کند، تا نارضایتی در بین مردم ایجاد کند و به اهداف شوم خود دست یابد.

حیدری با اشاره به اینکه مدرن‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین تحریم، تحریم اقتصادی است، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با تحریم‌ها رونق تولید و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به سقوط پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران عنوان کرد: این امر نشان می‌دهد که ما در امنیت ملی با هیچ کسی تعارف نداریم، اگر دشمن تجاوز کند ما پاسخ پشیمان کننده‌ای به او می‌دهیم.

وی با تأکید بر این‌که ما در پدافند هوایی با تدبیرهای مقام معظم رهبری و مقاومت مردم به یک بازدارنده فوق‌العاده رسیده‌ایم و دشمن را وادار به عقب نشینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ضرب شست نیروهای مسلح با ساقط کردن پهپاد آمریکایی شبه جنگ را از ایران فراری داد.

حیدری با بیان این‌که با رونق داخلی می‌توانیم بر تحریم‌های مدرن و سنگین دشمن فائق آییم، افزود: برجام یک توافق‌نامه بین‌المللی بود که به صورت ناجوانمردانه آمریکا از آن خارج شد، بعد از بدعهدی اروپایی‌ها در یک اقدام سیاسی شورای امنیت ملی تصمیم گرفت نردبام برجام را برعکس کند، بنابراین گام به گام از برجام خارج شدیم.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این‌که دستگیری روح‌اله زم نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: نخست وزیر ژاپن را به ایران فرستادند تا در برجام بمانیم، اما مقام معظم رهبری فرمودند، ما اعتمادی به ترامپ نداریم و این اوج اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این‌که اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد، بیان کرد: 60 درصد انرژی دنیا از تنگه هرمز می‌گذرد، یمن به تکنولوژی جدید دست پیدا کرد و با پهپاد تأسیسات آرامکو را زدند و بنابراین قیمت نفت بالا رفت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار