کد خبر: 974746
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
وزیر ارتباطات اعلام کرد
وعده وزیر ارتباطات برای بازگرداندن هزینه‌های اضافی اینترنت به زوار اربعین قرار است عملی شود و اپراتور‌ها ۲۶میلیارد تومان تفاوت نرخ اینترنت را که در قالب بسته محاسبه شده است به کاربران برمی‌گردانند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: در پی اعتراض زائران کربلا به قیمت اینترنت، وزیر ارتباطات در توئیتی از اپراتور‌ها خواست تا مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند. این وعده از دیشب عملی شد و اپراتور‌ها ۲۶میلیارد تومان تفاوت نرخ اینترنت که در قالب بسته محاسبه شده است به کاربران را برمی‌گردانند.

محمدجواد آذری جهرمی چند روز قبل وعده داده بود که اپراتور‌ها با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف اینترنت زائران را در قالب بسته محاسبه کنند و پول‌های اخذ شده در قالب اینترنت آزاد را به زوار بازگردانند.
وزیر ارتباطات اعلام کرد که از شب گذشته این اتفاق رخ داده است. او در توئیتر خود نوشت: الوعده وفا. از امشب (سه‌شنبه شب) بازگشت هزینه‌های اینترنتی که کاربران در ایام اربعین به شکل آزاد استفاده کرده بودند، آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌شان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آن‌ها اطلاع می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار