کد خبر: 974507
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۹
سرویس ایران جوان آنلاین: طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۹ هزار نفر اجرایی می‌شوند.
علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این استان گفت: بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریالی در طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای ۹ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های این استان در ابعاد گوناگون اقتصادی افزود: ۷۰ درصد گاز کشور، قابل توجهی از ذخایر نفتی، وجود پایانه صادراتی و تولید انواع محصولات اقتصادی از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر است که سهم این استان در تولید ناخالص ملی نقش مهمی است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود.
درویشی، به اجرای شبکه آبیاری زه‌کشی سد رئیسعلی نیز اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر طرح‌ها تکمیل خط انتقال آب در نخلستان دشتستان است که ۲۱ میلیارد تومان در ایستگاه حاج مهدی سرمایه‌گذاری شده است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه پرورش میگو در شهرک شیلاتی شش پروژه با اعتبار ۲۰۹۰ میلیارد تومان اجرایی شده که زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌شود. این کارشناس برنامه‌ریزی همچنین از اجرای طرح آبخیزداری با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان خبرداد و گفت: احداث گلخانه، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، توسعه طرح پرورش ماهی در قفس، اجرای عملیات آبخیزداری، راه‌اندازی واحد یوتیلیتی پتروشیمی متانول کاوه واحداث اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی از دیگر طرح‌هاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار