کد خبر: 974208
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
ادغام شرکت‌های آبفای شهری با روستایی تا پایان سال کامل می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: ادغام شرکت‌های آبفای شهری با روستایی در استان تا پایان سال کامل می‌شود.

علیرضا ایمانلو  با بیان اینکه شرکت‌های آبفای شهری با شرکت‌های آبفای روستایی آغاز شده است، اظهار داشت: این ادغام تلاش می‌شود تا پایان سال کامل شود.

وی افزود:  تعدیل نیرو در ادغام‌های شرکت‌های آبفای شهری با آبفای روستایی در استان مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌شرقی به موضوع ادغام بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بحث ادغام سیاست وزرات نیرو است و در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد،  چون سیستم ما واحد است.

ایمانلو خاطرنشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان  تا پایان نیمه نخست امسال خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و ۳۳۳ هزار فقره انشعاب آب با جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار نفر (۱۰۰ درصد) جمعیت شهری در ۶۲ شهر استان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) آذربایجان‌شرقی با داشتن 2 هزار و 733 روستا با جمعیت یک میلیون و 101 هزار و 893 نفر، 875 هزار و 371 نفر را تحت پوشش قرار داده است که 81 درصد مجموع جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.

وی به هموطنان در استان در خصوص عدم اسراف آب شرب بهداشتی و صرفه‌جویی در خصوص این مایه حیات تصریح کرد: آب ارزشمندترین عطیه الهی و مهم‌ترین عامل تداوم حیات موجودات زنده و رکن اصلی توسعه پایدار است.

ایمانلو اضافه کرد: فقدان یا کمبود این مایع حیات‌بخش موجب اختلال در زندگی شهروندان و روستاها و بروز نابسامانی‌های فراوان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به نحوه استحصال و سختی‌های فرآروی تامین و توزیع آب برای شهروندان یادآور شد: هم اینک آب مورد نیاز کلان‌شهر تبریز و تعدادی از شهرها و روستاهای واقع در مسیر به صورت فرا استانی و با صرف هزینه و انرژی زیاد تامین می‌شود، از این رو لازم است مشترکان و همشهریان نهایت دقت و صرفه‌جویی را در استفاده صحیح از آب مدنظر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر