کد خبر: 973862
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه هفته آینده تا سه‌شنبه، دمای هوا در دامنه‌های البرز غربی و البرز مرکزی، سواحل غربی خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و شمال‌غرب کشور ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی پایانه‌های مرزی چهارگانه و شهر‌های نجف، کربلا و بصره اظهار داشت: در مرز خسروی فردا آسمان نیمه‌ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز جمعه نیز حاکم است.

وی افزود: در پایانه مهران فردا آسمان نیمه‌ابری گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه نیز آسمان مهران صاف است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در شلمچه آسمان فردا و جمعه صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین در بستان همین شرایط جوی طی دو روز آینده حاکم است.

ضیائیان افزود: در کربلا، بصره، کاظمین و نجف طی دو روز آینده آسمان صاف خواهد بود و بیشینه دما بین ۳۶ تا ۳۹ درجه متغیر است.

کاهش دما تا ۷ درجه در غرب و شمال غرب کشور

وی اظهار داشت: امشب در برخی مناطق فارس، هرمزگان و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده باران گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی پایدار حاکم است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا بارش خفیف در غرب و شمال‌غرب داریم و روز یکشنبه با تشدید فعالیت این سامانه در دامنه‌های البرز غربی و البرز مرکزی، سواحل غربی خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی همچنین غرب و شمال‌غرب شاهد ابرناکی، رگبار باران گاهی وزش باد، رعد و برق و کاهش دما خواهیم بود.

وی افزود: از یکشنبه هفته آینده تا سه‌شنبه دمای هوا در مناطقی که ذکر شد ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط (آسمان نیمه‌ابری) تا یکشنبه آینده در تهران حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۵ و ۱۶ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۳ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار