کد خبر: 971477
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
وعده‌های دروغین نفلین
امام جمعه سراب وعده‌های جدید نفلینی را مورد اشاره قرار داد و با انتقاد از وعده‌های بی‌عمل در طول سال‌های اخیر خواستار توقف این وعده‌ها شد.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در جمع مردم سراب اظهار داشت: ورود زودهنگام برخی نامزدهای احتمالی مجلس به تبلیغات انتخاباتی نشان می‌دهد این افراد تا چه حد پایبند قوانین و مقررات هستند و باید دستگاه‌های مسئول در این زمینه حساس باشند.

امام جمعه سراب از مردم خواست  به وعده‌های احتمالی نامزدهای مجلس دقت کنند  تا آنها در حیطه وظایف نمایندگی وعده دهند که همانا قانونگذاری و نظارت است.

وی یادآور شد: اکنون در مواردی شاهد کمرنگ بودن بعد نظارتی نمایندگان هستیم و علت آن دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌هاست.

 اکرمی به طور تلویحی وعده‌های جدید نفلینی را مورد اشاره قرار داد و با انتقاد از وعده‌های بی‌عمل در طول سال‌های اخیر خواستار توقف این وعده‌ها شد.

وی همچنین به کنایه خارج رفتن برخی نمایندگان سراب را نیز با عنوان تلاش برای احیای نفلین مورد اشاره قرار داد.

امام جمعه شهرستان سراب به وعده‌های راه اندازی نفلین سینیت اشاره کرد و با انتقاد شدید از عدم اجرایی شدن آن گفت:  آنقدر در این مورد وعده داده شده که دیگر درباور مردم نمی‌گنجد.

آنچه در این روزها و در آستانه انتخابات شاهد آن هستیم این است که دولت به جای عمل به وعده های گذشته خود در جریان این سفرها فقط وعده می دهد و باید این نکته را دوباره تأکید کرد که دیگر وقت عمل است نه وعده.

مردم سراب از وعده‌های پوچ مسئولان خسته شده‌اند و عمل و اقدام اساسی در ادامه طرح نفلین سینیت را از دولتمردان مطالبه می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر