کد خبر: 971296
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
با هدف اجرای دولت الکترونیک؛
مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی از حذف قبوض کاغذی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت مخابرات ایران و به منظور پیاده سازی خدمات دولت الکترونیک خبر داد.

یوسف شکوری،  از حذف صدور قبوض کاغذی تلفن ثابت خبر داد و گفت : با حذف قبوض کاغذی، مشتریان تلفن ثابت می توانند با بهره گرفتن از ۳ روش، نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد خود اقدام کنند.

وی افزود: مشترکین می توانند با شماره گیری ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت وارد سامانه ارائه خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات شده و از این طریق نسبت به دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت خود اقدام کنند، در این سامانه امکان دریافت و پرداخت کارکرد به روز تلفن ثابت هم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی ادامه داد: علاوه بر سامانه ۲۰۰۰، جهت سهولت در ارائه خدمات کارکرد تلفن ثابت این امکان فراهم شده که مشتریان با کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن های همراه نیز نسبت به دریافت و پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند.

شکوری تصریح کرد: مشتریان همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی اینترنتی www.tci.ir  کارکرد تلفن ثابت خود را از همان محل دریافت و  پرداخت کنند.

وی در پایان صرفه جویی و ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان تلفن ثابت و افزایش سرعت عملکرد امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض را از اهداف و مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر