کد خبر: 971014
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب تاکنون با بیش از هزار خانواده شهید به صورت سرزده دیدار کرده‌اند که بخش اندکی از آن‌ها منتشر شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مهدی فضائلی معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در آیین افتتاح بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت رهبر انقلاب حوزه نیرو‌های مسلح بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس ایشان حضور‌های موثری داشتند و بعد از آن دوران هم همواره نسبت به گرامیداشت آن دوران و گرامیداشت رشادت‌های خانواده‌های شهدا و جانبازان فرمایشات بسیار زیادی دارند.

وی افزود: اهتمام ایشان به دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و شاید ناگفته باشد که رهبر انقلاب تاکنون به بیش از هزار خانواده شهید بصورت سرزده دیدار کرده‌اند که بخش کمی از آن‌ها منتشر شده است.

فضائلی با بیان اینکه از سال ۶۸ تاکنون تمام صحبت‌های رهبر انقلاب در مورد دفاع مقدس که متجاوز از ۱۵۰هزار کلمه است جمع‌آوری شده است، گفت: امسال بخش تخصصی دفاع مقدس در سایت رهبر انقلاب راه‌اندازی شده است و در این بخش مطالب ناگفته بسیاری را در حوزه دفاع مقدس و نیرو‌های مسلح منتشر خواهیم کرد که این مباحث در ۱۰سرفصل دسته‌بندی شده است.

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اظهار داشت: عکس‌ها، فیلم‌ها، صوت‌ها، اسناد و مدارک منتشر نشده یا کمتر منتشر شده به تدریج در این بخش منتشر خواهد شد تا با ارائه این محتوا‌ها بخش‌های مهمی از تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را بهره‌برداری کنیم تا چراغ راهی برای آینده باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار