کد خبر: 970221
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
تیم ملی فوتبال ۵ نفره آماده سکوی آسیایی و کسب سهمیه پارالمپیک
فوتبالیست‌های نابینای تیم ملی برای شرکت در اردوی آمادگی متصل به اعزام مسابقات قهرمانی آسیا تایلند بسر می‌برند.
این اردو از ۲۷ شهریورماه در ورزشگاه کارگران شهید معتمدی در جریان است و بازیکنان هر روز صبح به کار بدنسازی می‌پردازند و بعد از ظهر‌ها در کار میدانی و فنی حضور پیدا می‌کنند.

رییس انجمن فوتبال نابینایان در این باره گفت: ششمین مرحله تمرینات تیم ملی که متصل به اعزام نیز هست از ۲۷ شهریور ماه در مجموعه شهید معتمدی آغاز شده تا زمان اعزام به تایلند ادامه خواهد یافت.

فرزاد حیدری افزود: بازیکنان تا ۴ مهرماه در مجموعه شهید معتمدی اردوی شبانه روزی خواهند داشت و شامگاه ۵ مهرماه عازم بانکوک تایلند می‌شوند.

وی افزود: در مسابقات ۵ نفره قهرمانی آسیا تیم‌های قدرتمندی حضور دارند، اما با تمرینات مننظمی که برگزار شده و آمادگی خوبی که از بازیکنان سراغ داریم و همچنین مجموعه کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه به تایلند اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم‌بینایان نیز با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های ژاپن، مالزی و عمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند گفت: به دلیل نداشتن مسابقات تدارکاتی داخلی و برون مرزی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کار سختی خواهیم داشت.

اعضای تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان از ۲۷ شهریور ماه زیر نظرجواد فلفلی به عنوان سرمربی، امیرحمزه زارع ومحمدرضا شاد دل به عنوان آخرین دور تمرینات خود را آغاز کرده اند.


اعضای تیم عبارتند از:

امیر پوررضوی
بهزاد زادعلی اصغر
صادق رحیمی قصر
حسین رجب پور
احمدرضا شاه حسینی
سامان اجرت دست
مرتضی کریمی
رسول باصری
میثم شجاعیان
مرتضی رمضانی

این رقابت‌ها تا ۱۷ مهرادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار