کد خبر: 970218
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
شهردار منطقه 8 در جلسه ای با حضور مجموعه داران موزه:
به منظور افزایش تعاملات و هم اندیشی در مورد ساماندهی و رونق بخشی به موزه بازار و مشاغل، جلسه ای با حضور شهردارو معاونین شهرداری منطقه 8،به همراه مجموعه داران موزه برگزار شد.
در این جلسه که با محوریت ساماندهی، رونق بخشی و رفع مشکلات مالکیتی تجهیزات موزه بازار ومشاغل برگزار شده بود حاضرین در مورد نحوه ساماندهی موزه آب ومشاغل، اعلام نظر فرموده و طرح‌های پیشنهادی خود را در این راستا ارائه نمودند.
در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای ادامه همکاری مجموعه داران موزه و شهرداری منطقه هشت برای رونق بخشی موزه صورت پذیرفته و مقرر گردید مجموعه داران پیشنهادات خود را جهت پیگیری و طی مراحل اداری به شهردار منطقه ارائه دهند تا شهردار منطقه هشت از طریق شهردار تبریز پیگیر مشکلات موزه بوده و به منظور رفع آن‌ها اقداماتی انجام دهد.
دکتر مدبر در این جلسه از اهمیت بالای این موزه برای شهرداری منطقه هشت خبر داده و ساماندهی و رونق بخشی و حل مشکلات مالکیتی اموال موزه را جزو برنامه‌های آتی خود برشمرد.
وی با اشاره به پتانسیل بالای این موزه برای رونق بخشی، از اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری خاص طی ماه‌های آتی با همکاری اصحاب فرهنگی و هنری در این موزه خبر داد.
مدبر ادامه داد: در نظر داریم با راه اندازی کافی شاپ موزه، عکاسخانه سنتی، سینمای فیلم‌های قدیمی، آتلیه‌های هنری، افزایش زمان خدمات دهی موزه، توسعه گالری‌های موزه و... بر جذابیت‌های موزه بازار و مشاغل بیافزائیم؛ بنابراین گزارش، موزه بازار و مشاغل تبریز در محدوده بازار تاریخی تبریز و جنب یخچال صادقیه احداث شده که همه روزه بصورت رایگان میزبان میهمانان و مسافران گرامی میباشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر