کد خبر: 970177
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز تمامی مردم و مسئولان در تمامی نقاط ایران هم صدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در رژه نیروهای مسلح در تبریز با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز پس از چهل سال حیات افتخارآمیز مردم، ملت نه تنها خنجر تحریم اقتصادی را با شمشیر تولید و خوداتکایی شکستند بلکه شمشیر مقاومت را از غلاف خارج کرده و در سرتاسر مرزهایی جغرافیایی و حتی منطقه فرود آوردند.

وی ادامه داد: امروز در تمامی ایران، تمامی مردم و مسئولان یک صدا هستند که آن صدا نیز صدای مقاومت است.

آل هاشم با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: امروز با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نمی شود، امروز نغمه های سازش به خاموشی گراییده و ملت ما در جمهوری عزت، زندگی شرافتمندانه و شجاعانه ای را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نگاهی به شرایط اولین روزهای جنگ نشان می دهد جز با اتکا به خداوند و فرهنگ دفاعی در میان نیروهایی مسلح، نیروهای نظامی، بسیج و مردم امکان پیروزی در جنگ نبود.

وی افزود: صدام در برابر وعده برق آسا به ایران حمله کرده و قصد ماندن در خورستان و مرز را نداشته و از طرفی هم انتظار مقاومت از سوی مردم را نداشت و فکر می کرد خاک ایران به عراق ملحق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دومین تبلور فرهنگ دفاعی شکل گیری بسیج همگانی مردم ایران بود، گفت:حضور بسیجیانی از اقشار مختلف مردمی، روحیه ایثار و از خودگذشتگی را مفهومی عمیق بخشید. در داخل شهرها بدون نیاز به نیروهای امنیتی، امنیتی عمومی و روانی و فیزیکی ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جنگ تحمیلی نشان داد که ابرقدرت ها از اسلام می ترسند، جنگ هشت ساله علیه ملت ایران اگر چه هزینه های مادی فراوانی را به ملت تحمیل کرد اما برکات زیادی را برای ملت ایران و جهان اسلام همراه داشت.

وی با بیان اینکه دفاع مردم تنها از خاک نبوده بلکه دفاع از اصول، آرمان ها، ارزش های اسلامی و انجام تکلیف الهی بود، گفت: تامین امنیتی پایدار برای کشور ایران در برابر تهدیدات نظامی، امنیتی و سیاسی دشمنان یکی از دستاوردهای مهم مردم بوده است.

آل هاشم ادامه داد: تلاش برای خودکفایی و رفتن به سمت تامین تجهیزات مورد نیاز به بخشی از راهبردهای نظام اسلامی تبدیل شده که باید همه و همه در این خصوص تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر