کد خبر: 969874
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
رییس کل بانک مرکزی از نظارت و کنترل بخش‌های ارزی و ریالی از طریق سامانه‌های جدید، اصلاح نظام کارمزد در سیستم بانکی کشور خبر داد و گفت:بانک مرکزی راه اندازی عملیات بازار باز و نظارت بر نظام بانکی و تراکنش‌ها را در دستور کار دارد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: عبدالناصر همتی در مراسم تودیع و معارفه معاونان فناوری‌های نوین سابق و جدید این بانک با ابراز رضایت از عملکرد ناصر حکیمی گفت: در یکسال و نیم گذشته اقدامات مهمی در حوزه فناوری‌های نوین بانکی انجام شد که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحولات در لایه‌های مدیریتی طبیعی است، افزود: انتخاب محرمیان به هیچ عنوان به معنای نفی خدمات مهندس حکیمی نیست و کماکان از تجربیات و توانمندی ایشان بهره خواهیم برد.

همتی ادامه داد: در این حوزه به دنبال یک نیروی تازه نفس بودیم که از زوایای جدید به موضوع نگاه کند که خوشبختانه محرمیان دارای تخصص علمی و اجرایی لازم است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: با توجه به آرامش حاکم بر بازار ارز، پیگیری سایر اولویت‌ها بویژه راه اندازی عملیات بازار باز و نظارت بر نظام بانکی و تراکنش‌ها از طریق سامانه‌های نظارتی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در خصوص تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه‌های نظارتی بویژه در زمینه پولشویی و دسته بندی تراکنش‌های بانکی امیدوارم که این سامانه‌ها به زودی تکمیل شود.

همتی ضمن آرزوی موفقیت برای محرمیان از او خواست تا با خرد جمعی و همکاری با فعالان حوزه فناوری‌های بانکی نسبت به انجام ماموریت‌ها اقدام کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار