کد خبر: 969675
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
اتلتیکو شب سختی برای یووه رقم می‌زند
رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته استارت خورد، امشب با برگزاری هشت دیدار دیگر در گرو‌های A، B، C و D دنبال می‌شود که در حساس‌ترین آن پی‌اس‌جی میزبان رئال است.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: 
چالش غایبان
نخستین بازی گروه A با رویارویی کلوب بروژ و گالاتاسرای انجام می‌شود، اما بدون شک، حساس‌ترین بازی امشب مصاف پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید از گروه A است. دیداری که حساسیت آن به دلیل غیبت بازیکنان مطرح دو تیم بیشتر هم شده است. میزبان فرانسوی در بازی امشب نه فقط نیمار را به دلیل توهین به داور بعد از شکست فصل قبل پاری‌سن‌ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به همراه ندارد، بلکه از ادینسون کاوانی و امپابه هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل کهکشانی‌ها استفاده کند. البته در اردوی حریف هم اوضاع خیلی جالب توجه نیست و زیدان به دلیل مصدومیت ایسکو، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، مارسلو و همچنین محروم بودن سرخیو راموس و ناچو بدون شک کار بسیار سختی برای چیدن ترکیب تیمش برابر دشوارترین حریف خود در مرحله گروهی دارد. باید دید مرد اول نیمکت رئال می‌تواند با وجود معضل مصدومیت‌های این فصل، تیمش را سربلند از بازی با حریف فرانسوی بیرون بیاورد و هازارد هم که تابستان امسال با صرف هزینه‌ای ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو با بند‌های متغیر از چلسی به رئال‌مادرید پیوست، آیا می‌تواند برگ برنده کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا باشد یا نه.

فرصت طلایی باواریایی‌ها
نخستین بازی گروه B مصاف المپیاکوس با تاتنهام است. دیداری که روی کاغذ شاید برای اسپرز‌ها خیلی دشوار نباشد، اما بدون شک دست‌کم گرفتن میزبان توسط یاران مائوریسیو پوچتینو می‌تواند برای سفیدپوشان دردسرساز شود، چراکه المپیاکوس همان تیمی است که سال گذشته آث‌میلان را از لیگ اروپا حذف کرد و بعید نیست با امتیاز میزبانی که دارد، در این بازی تاتنهام را هم آزار دهد!

در دومین بازی این گروه بایرن‌مونیخ آلمان میزبان ستاره سرخ بلگراد است. اگرچه بایرن‌مونیخ هفته را با تساوی (البته با درخشش مانوئل نویر) مقابل لایپزیش، صدرنشین بوندس‌لیگا شروع کرد، اما بدون شک بازی خانگی مقابل ستاره سرخ بلگراد می‌تواند فرصت خوبی برای استارت قدرتمندانه لیگ قهرمانان آسیا برای یاران نیکو کواچ باشد که این هفته فرصت بسیار خوبی را برای صدرنشینی در بوندس‌لیگا از دست دادند و حالا پیروزی در نخستین بازی لیگ قهرمانان می‌تواند علاوه بر بالا بردن روحیه باواریایی‌ها، شانس این تیم را نیز برای صعود و صدرنشینی بیشتر کند.

پپ و اندیشه استارتی قوی
بازی‌های گروه C با رویارویی دیناموزاگرب مقابل آتالانتا آغاز می‌شود، اما بازی مهم این گروه بی‌تردید مصاف شاختار با منچسترسیتی است. شاگردان پپ امشب در حالی با شاختار دیدار می‌کنند که در آخرین بازی خود در لیگ برتر ۳ بر ۲ مغلوب نویچ شدند. سیتی که این روز‌ها با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد، بعد از یک شکست حساس که فاصله این تیم را با لیورپول صدرنشین به ۵ امتیاز رسانده حالا باید خود را مهیای استارتی قابل توجه در لیگ قهرمانان اروپا کند تا اندکی از فشاری که روی تیم است برداشته شود. البته اگر شاختار، پپ و شاگردانش را که بدون شک می‌خواهند نخستین گام را محکم بردارند با استفاده از امتیاز میزبانی غافلگیر نکند! هرچند که رودری، ستاره گران‌قیمت منچسترسیتی معتقد است شکست برابر نویچ به دلیل اشتباهات فردی بود و در بازی با شاختار تکرار نخواهد شد.

بازی سخت یووه در مادرید
در گروه D که رقابت‌های لیگ قهرمانان با مصاف بایرلورکوزن و لوکوموتیو مسکو آغاز می‌شود، در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، امشب اتلتیکومادرید از یوونتوس پذیرایی می‌کند. یووه بعد از دو برد نخست در سری آ، در سومین هفته این رقابت‌ها برابر فیورنتینا به تساوی بدون گل دست یافت تا با تفاضل گل کمتر نسبت به بولونیا در رده سوم جدول این رقابت‌ها جای گیرد. یاران رونالدو حالا باید کار خود را در لیگ قهرمانان شروع کنند. ساری، سرمربی راه‌راه‌پوشان امیدوار است امسال با حضور کریس رونالدو جام قهرمانی به تورین بیاید. مصدومان زیاد سرمربی این تیم را با مشکلاتی مواجه کرده است. کیه لینی، دی شیلیو، پیانیچ و کاستا چهار بازیکن مصدوم یووه هستند. در آن سوی میدان هم شاگردان سیمئونه در مادرید تلاش می‌کنند شب سختی را برای یوونتوس رقم بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار