کد خبر: 969598
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویانی که می‌خواهند به پیاده‌روی اربعین اعزام شوند تا پایان شهریور مهلت دارند که در سامانه ثبت نام و مستنداتشان را ارائه دهند.
سرویس جامعه جوان آنلاین:‌ سجادی، معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص پرداخت وام عتبات دانشجویی ویژه پیاده روی اربعین گفت: بخشنامه صندوق رفاه برای پرداخت وام عتبات دانشجویی که در بازه زمانی پیاده روی اربعین است به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: ثبت نام این وام‌ها از ۶ شهریور آغاز شد و تا پایان شهریور نیز سامانه باز است و دانشجویان می‌توانند علاوه بر ثبت درخواست جدید مستندات خود را برای دریافت این وام ارائه دهند.

سجادی اضافه کرد: تعدادی از کسانی که تاکنون درخواست این وام را ثبت کردند هنوز مدارک و مستندات شان که شامل تاییدیه ستاد عمره و عتبات یا تصویر گذرنامه است را ارائه نکردند کسانی که می‌خواهند به پیاده روی اربعین بروند تا پایان شهریور مهلت دارند تا برای این وام ثبت نام کنند.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: وام ویژه پیاده روی اربعین به دو صورت پرداخت می‌شود دانشجویانی که بخواهند با کاروان اعزام شوند یک میلیون تومان و کسانی که به صورت شخصی اعزام می‌شوند ۷۰۰ هزار تومان و به دانشجویان متاهل نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار