کد خبر: 968847
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در هیچ جنگ و برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیم، گفت: آماده‌ایم در چارچوب طرح‌های جامع دفاعی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم را در شرایط خاص داشته باشیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان با بیان اینکه موضوع حفاظت، صیانت و کمک به مردم در شرایط مختلف در برابر حوادث و تهدیدات از موضوعات مورد توجه سپاه است، گفت: پایداری و تداوم کارکرد‌های ضروری و اساسی به ویژه در حوزه خدمات به مردم یک مسئله حیاتی برای کشور است.

وی با بیان اینکه سپاه آمادگی دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی بدیل «بسیج» در عرصه‌های مختلف پدافند غیرعامل، حداکثر مشارکت و مساعدت را داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما در هیچ جنگ و در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیم و آمادگی داریم تا با همکاری دولت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در چارچوب طرح‌های جامع دفاعی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم را در شرایط خاص داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه تولید ادبیات پدافند غیرعامل با تلاش مؤثر سازمان پدافند غیرعامل کشور شکل گرفته و در دستگاه‌های اجرایی و بین مدیران در حال نهادینه شدن است، گفت: باید پدافند غیرعامل را به یک فرهنگ عمومی دفاعی تبدیل کنیم. سردار جلالی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان است، گفت: سپاه توانسته است در انجام مأموریت حیاتی خود یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی به لطف خداوند موفق و پیروز باشد. وی با بیان اینکه دلخوری امریکای جنایتکار از سپاه، بزرگ‌ترین مدال افتخار برای این نهاد انقلابی است، افزود: سپاه امروز در خط مقدم مقابله با تروریسم است و اگر رشادت‌های سپاه نبود داعش در منطقه همچنان جولان می‌داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حوادث سیل در کشور نیز گفت: نیرو‌های سپاه و بسیج همواره در خط مقدم صیانت از مردم و کمک‌رسانی بوده‌اند و در جریان سیل اخیر حضور به موقع نیرو‌های سپاه در محل حادثه و کمک‌رسانی به مردم نشان داد سپاه خود و تمام امکاناتش را فدای مردم می‌کند. سردار جلالی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور مسئولیت تضمین امنیت زیرساخت‌های کشور به ویژه در حوزه‌های حساس و راهبردی را برعهده دارد، گفت: دستیابی به این مهم نیاز به هم افزایی همه دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی کشور دارد و سپاه مطمئناً در این راستا می‌تواند کمک شایان توجهی به پدافند غیرعامل کند. وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجارب ارزشمندی در مقابله و مدیریت تهدیدات نوین دارد، گفت: امید داریم همکاری‌های مشترک بتواند توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوظهور را ارتقا دهد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار