کد خبر: 968783
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
خانم طلبه همدانی درباره ضرب و شتمش توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: فاطمه السادات حسینی طلبه همدانی که چند شب گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفته از شرح وقایع این اتفاق می‌گوید.

حسینی با اشاره به آخرین وضعیت درمانی خود گفت: بعد از یک روز بستری در بیمارستان و انجام چند آزمایش و سونوگرافی از بیمارستان مرخص شدم و هم اکنون دوران بهبودی را می‌گذرانم و در این باره هم شکایت و هم به پزشکی قانونی مراجعه کردم و پرونده مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

خانم طلبه همدانی که تحصیلات حوزوی خود را در سطح دو با موفقیت پشت سر گذاشته می‌گوید: چند شب گذشته همراه با خانواده خود در میدان باباطاهر بودیم که پدرم پس از مشاهده وضعیت بد یک خانم بد حجاب تصمیم گرفت به پدر وی تذکر لسانی بدهد که چند لحظه بعد از تذکرپدرم مورد توهین و فحاشی خانم بد حجاب و خانواده همراهش قرار گرفت.

او ادامه داد:این خانم به شدت ناراحت شد و به دنبال پدرم آمد و همچنان به فحاشی کردن خود ادامه داد و به طرف جایگاه ما روانه شد، بنده جلوتر رفتم و سعی کردم ایشان را آرام کنم و به او گفتم، با این حجاب نامناسب باعث نشوید که مردم دورتان جمع شوند.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه این خانم به من حمله کرد و ضربه‌ای به شکم من زد و با همراهانش چادرم را پاره کرده و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

خانم طلبه همدانی در ادامه افزود: در آن هنگام باز هم سعی داشتیم که این موضوع ختم به خیر شود و از آن‌ها خواستیم که بی جهت با رفتار خود مردم را دور خود جمع نکنند، اما آن‌ها اصلا توجه نکردند و به فحاشی وضرب و شتم ادامه دادند.

حسینی گفت: با خبر کردن ماموران انتظامی موضوع به کلانتری کشیده شد.

خانم طلبه همدانی اظهار داشت: من و پدرم، چون این کار را برای رضای خدا انجام دادیم و از کارمان لحظه‌ای پشیمان نیستیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
عجبب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار