کد خبر: 968080
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۵
اسماعیل هنیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب:
رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومت پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و پیشران همه آن‌ها ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با ابراز تشکر و قدردانی از حمایت صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی از مقاومت فلسطین در دیدار هیئت اعزامی حماس و اعلام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد، تأکید کرد: بار دیگر رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومتِ پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آن‌ها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم. هنیه در این نامه خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفته است: خدای بزرگ را سپاسگزارم که وجود شما را به ما ارزانی داشت و از او می‌طلبیم که نعمت‌هایش را بر شما عنایت فرموده و بلاهایش را از شما دور بدارد و شما را از حیله و مکر دشمنان ظالم و مستبد در امان بدارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از استقبال ممتاز رهبر معظم انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی ایران از هیئت اعزامی حماس تشکر کرده است. هنیه خاطرنشان کرده است: هیئت اعزامی، من را در جریان اخبار و دیدار‌های انجام‌شده در این سفر قرار دادند، به‌ویژه اخبار مربوط به ملاقات آنان با حضرتعالی و بیانات صریح‌تان در مساعدت و حمایت ویژه و گسترده از مقاومت و برادران فلسطینی خود، و نیز اعلام آمادگی برای مجهز کردن آن‌ها به هر آنچه برای انجام وظیفه مقاومت خود به آن نیازمندند. سخنانی که موجب مسرّت فراوان ما شد و افق‌های وسیعی را پیش‌ِروی ما گشود و تأثیرات فراوانی در ابعاد راهبردی و صحنه میدانی با دشمن صهیونیستی به همراه خواهد داشت. رئیس دفتر سیاسی حماس با تشکر از مواضع رهبر انقلاب اسلامی، افزوده است: رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومت پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آن‌ها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم و به نصرت و وعده‌های الهی اطمینان کامل داریم.

هنیه در این نامه خیر و برکت و محقق شدن همه خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی در پیروزی، اقتدار، امنیت، رفاه، نابودی دشمنان و آزادی فلسطین و قدس شریف را از خداوند بزرگ مسئلت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار