کد خبر: 968001
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
رییس بنیاد مستضعفان خبر داد
رییس بنیاد مستضعفان از افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران – شمال به طور ۳۲ کیلومتر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش جوان آنلاين، در پی تغییر پی در پی تاریخ دقیق برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از قطعه نخست آزادراه تهران-شمال که تهران را به طول ۳۲ کیلومتر به شهرستانک متصل می‌کند، بالاخره تاریخ دقیقی برای افتتاح آن اعلام شد. البته پس از خلع ید از پیمانکار چینی و واگذاری کارها به بنیاد مستضعفان، عملیات اجرایی در این آزادراه استراتژیک سرعت گرفت اما تاریخ‌های مختلفی از سوی مسئولان دولتی اعلام شد و ابهام در این زمینه را بیشتر کرد.

پرویز فتاح – رییس بنیاد مستضعفان - درباره اینکه بالاخره در چه زمانی قطعه نخست آزادراه تهران – شمال راه‌اندازی می‌شود، به ایسنا گفت: تاریخ دقیقی که برای افتتاح و بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال در نظر گرفته‌ایم دهه فجر امسال است و تاریخ‌های دیگر را تایید نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این آزادراه امسال افتتاح می‌شود یا ممکن است مانند سنوات گذشته به سال دیگر موکول شود، افزود: این اتفاق نخواهد افتاد و قطعه نخست آزادراه تهران-شمال مسلما در سال جاری و در تاریخ مذکور به اتمام می‌رسد.

رییس بنیاد مستضعفان اظهارکرد: مراحل اجرایی قعطه نخست آزادراه تهران-شمال پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی دارد و تنها عملیات نهایی برای تکمیل روسازی، برق‌کشی و... باقی مانده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، پیش از این تاریخ‌های بسیاری برای افتتاح آزادراه تهران-شمال اعلام شد اما با وجود اینکه بنیاد مستضعفان مجری و پیمانکار این پروژه است، باید دید این تاریخ جدید دیگر تغییر نمی‌کند یا آزادراه بالاخره زمستان امسال به روی مردم باز می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار