کد خبر: 967977
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
تقدیر استاندار سمنان از شهردار تلاشگر شاهرود
استاندار سمنان که در آئین افتتاح باغ ایرانی شاهرود شرکت کرده بود از فعاليت ها و تلاش شهردار شاهرود تقدير و تشکر و به ادامه اين روند تاکيد کرد.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین بابامحمدی

 

 

استاندار سمنان در آئین افتتاح باغ ایرانی شاهرود گفت: به صورت ویژه از تلاش و کوشش جناب آقای احمدی شهردار محترم شاهرود تشکر می‌کنم و این تقدیر و تشکر را بصورت مکتوب نیز ارسال خواهم کرد.

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه باغ ایرانی
دکتر آشناگر درادامه افزود: همچنین به منظور تکمیل پروژه باغ ایرانی مبلغ ۵۰۰میلیون تومان مساعدت خواهیم نمود. شایان ذکراست پروژه های مدیریت شهری شاهرود در هفته دولت(شهریور۹۸) به شرح زیر افتتاح شد:

افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر صد و بیست و سه میلیارد ریال ،فاز اول باغ ایرانی در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر چهل و پنج میلیاردریال ،آسفالت معابر در مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰۰هزار مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال، پارک عدالت در مساحتی بالغ بر ۴۳۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال، پارک خطی خیابان فردوسی مقابل کلانتری ۱۱در مساحتی ۳۵۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال.

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه باغ ایرانی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار