کد خبر: 967941
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: پیگیری حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر به دانشجویان وظیفه همه مسوولان دانشگاه ها است چرا که این قشر آینده سازان کشورمان هستند.

حسین امامعلی‌پور، در سی امین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه سه کشور که با محوریت بررسی مسایل جاری این حوزه با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان  به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، تاکید کرد: این نشست بیشتر به منظور همفکری و تبادل افکار و به خصوص انتقال تجربیات به منظور ارایه خدمات بهتر به دانشجویان و حل برخی چالش‌ها در حوزه خدمات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای حل مشکلات و ایجاد رفاه و خدمات بهتر برای دانشجویان برای رسیدن به اهداف آنان وظیفه ماست و از این رو در حد توان از این قشر حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود در راستای محورهای سی امین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه سه کشور افزود: بررسی طرح جامع مدیریت خدمات دانشجویی، تهیه اقلام اساسی سلف‌های دانشجویی در سال تحصیلی 98-99، ارتقای آشپزخانه‌ها، سلف‌های غذاخوری و خوابگاه های خود گردان، بررسی آیین‌نامه کمیته انضباطی و موارد خاص، قیمت غذا و خوابگاه در آغاز سال تحصیلی جدید، بررسی وضعیت دانشجویان سنواتی، نحوه عودت واریزی خوابگاه‌ها به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99، بررسی کمک‌های مالی صندق رفاه به دانشگاه‌ها در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و ... از جمله مهم‌ترین موارد مطروحه در این نشست بود.

امامعلی‌پور، همچنین در این نشست ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص عملکرد حوزه مدیریت امور دانشجویی در بخش‌های مختلف از جمله تغذیه، خوابگاه و رفاه در ادامه از موشن گرافی عملکرد معاونت دانشجویی در حوزه خدمات دانشجویی رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر