کد خبر: 967442
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
لاریجانی در همایش سازمان اطلاعات خارجی:
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش، اظهار کرد: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دکتر علی لاریجانی در همایش سازمان اطلاعات خارجی در گام دوم انقلاب گفت: از تلاش‌های وزارت اطلاعات قدردانی می‌کنم و معتقدم در این دوره خیلی حرفه ای، منظم و با جهت گیری درست نظام اقدام می‌کند و با حساسیت، متانت و تدبیر لازم کار‌ها را پیگیری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت اطلاعات در فراز و فرود‌های کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده است و امروز کارهایش از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می‌شود که دستاورد مهمی است.

وی گفت: حرکت وزارت مورد تکیه مسئولان نظام است و گزارشات سازمان اطلاعات خارجی از نظر شکل و صورت و نیز محتوا خوب است.

دکترلاریجانی گفت: امروز تمرکز بر مسائل اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان و همچنین وفاق میان مسئولان نیاز کشور است.

رئیس قوه مقننه کشورمان با اشاره به ضرورت خنثی سازی توطئه‌ها و اقدامات دشمن بر افزایش تبادل اطلاعات و همکاری‌ها با کشور‌های دوست تأکید کرد.

دکتر لاریجانی همچنین بر حضور عناصر اطلاعاتی انقلابی و مومن در مقابله با مفاسد تأکید کرد.

وی همچنین به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار