کد خبر: 967317
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
استاندار البرز در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ولایت:
استاندار البرز گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج با توجه به محدودیت های مالی، در مرحله اول تکمیل پروژه های نیمه تمام و سپس آغاز طرح های موثر و مهم را در دستور کار قرار داده اند.

عزیزاله شهبازی همزمان با حضور در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ولایت، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج با توجه به محدودیت های مالی، در مرحله اول تکمیل پروژه های نیمه تمام و سپس آغاز طرح های موثر و مهم را در دستور کار قرار داده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی کلانشهر کرج، حجم بزرگ ترددها و گره های ترافیکی است، از این رو مسئولان استان با اهتمام ویژه درصدد گره گشایی در این راستا هستند.

وی گفت: برای حل مشکلات البرز در حوزه عبور و مرور اقدامات بزرگی در دستور کار است که پروژه های ادامه آزادراه همت، کمربندشمالی کرج، آزادراه چرمشهر آبیک، آزادراه تهران شمال، پروژه ۴ خط شدن قطار تهران تبریز و... از اهم آنها هستند.

شهبازی افزود: تا پایان شهریور ماه امسال قطار برقی گلشهر_شهرجدید هشتگرد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید پشتیبانی و همراهی نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در راستای استمرار خدمات به مردم این شهرستان، افزود: حضور اصحاب رسانه البرز را در انعکاس دستاوردها و توفیقات نظام در بخش های خصوصی و دولتی ارج نهاده و چنین عملکردی را در راستای امیدافزایی به جامعه قدر می دانم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار