کد خبر: 967310
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس خبر داد:
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از انجام عملیات آسفالت ریزی پیست دوچرخه سواری جاده تندرستی شهرک وحدت با 720 تن آسفالت خبر داد.

مهرداد حقیقی از حدود ۴۰ کیلومتر آسفالت ریزی در منطقه ۲ شهرداری فردیس خبر داد و اظهار کرد: همچنین در منطقه یک این شهرداری نیز ۲۰ کیلومتر آسفالت ریزی انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گلمیخ در خیابان های اصلی شهر فردیس نصب شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه مهر ماه و بازگشایی مدارس را در پیش داریم، در نزدیکی مدارس سرعتگیر نصب شده و سرعتگیر های موجود را رنگامیزی کرده ایم.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی پیست دوچرخه سواری جاده تندرستی شهرک وحدت انجام شده است، تصریح کرد: برای انجام عملیات آسفالت ریزی این معبر ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربعی، ۷۲۰ تن آسفالت بکار رفته است.

حقیقی در بخش دیگری با اشاره به اینکه حوزه عمران شهرداری فردیس در نظر دارد نسبت به انجام عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت معابر حاشیه مدارس اقدام کند، تصریح کرد: این اقدام به زودی و تا پیش از بازگشایی مدارس انجام می پذیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار