کد خبر: 967145
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز :
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ، کار و فعالیت اصحاب رسانه کشور در مقابل جبهه استکباری را جهادی و بی نظیر توصیف کرد.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی شامگاه یکشنبه در برنامه دورهمی با عنوان طرح معرفتی بصیرتی اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی و تفریحی دشت بهشت مشکین دشت شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: در گذشته ۹۵ درصد اطلاعات محرمانه بود ولی امروز انفجار اطلاعاتی رخ داده که بیشتر اخبار به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اخبار محرمانه در عصر امروز بی معناست ، اظهار داشت: محرمانه ترین اخبار در نشست های مردمی تحلیل می شود اما در این وضعیت شناخت حق از باطل کار سختی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: کار کردن اصحاب رسانه در این شرایط خاص که نیازمند سرمایه های فراوان است ، اقدامی جهادی و بی نظیر است.

یوسفی افزود: اگر اصحاب رسانه کشور نبودند ، سامری های روز و مدرن همه مردم را باید گوساله پرست می کردند و مانند دوران حضرت موسی (ع) ظرف ۴۰ روز ماموریت سامری تبلیغ گوساله پرستی می شد.

وی ادامه داد: امروز کم نیستند کسانی که در فضای رسانه ای دنیا به نام سامری های روز تبلیغ گوساله پرستی های مدرن می کنند و در مقابل اصحاب رسانه کشور ما با سبک و شیوه پیامبران به مقابله با هجوم سنگین امپراطوری رسانه ای غرب می پردازند .

یوسفی گفت : باید هم قدردان زحمات اصحاب رسانه باشیم و از خانواده های خبرنگاران که صبورانه همراهی می کنند تا در این جهاد پیروز شوند تشکر می کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار