کد خبر: 966687
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
مدیر املاک و مستغلات شهرداری فردیس خبرداد
مدیر املاک و مستغلات شهرداری فردیس گفت: ملک ضلع جنوب غربی تقاطع قریشی - بهاران تعیین تکلیف و تخریب شد.

محمود دهقان ، با اشاره به اینکه تعریض کانال فردیس به منظور روان سازی ترافیک این معبر به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، اظهار کرد: در این راستا تملک اراضی که موجب ایجاد گره ترافیکی در این بلوار شده است، در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری فردیس در نظر دارد بخش بزرگی از املاکی که در مسیر پروژه های عمرانی شهر قرار دارد را با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر به تملک برساند، اضافه کرد: عمده تملکات شهرداری فردیس مربوط به کانال فردیس و چهارراه انبار نفت است که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری فردیس با بیان اینکه پس از تعریض کانال فردیس، بازگشایی خیابان احترامی این شهر در اولولیت قرار می گیرد، گفت: این خیابان دارای ۳ ملک معارض است که باید به تملک شهرداری برسد.

به گفته وی، ۴۰ ملک در طرح تعریض کانال فردیس باید به تملیک برسد تا این معبر تعریض و ترافیک آن نیز روان سازی شود.

وی با بیان اینکه تملک املاک محدوده چهارراه قریشی – بهاران در اولویت شهرداری فردیس است، خاطرنشان کرد: املاک این چهارراه موجب ایجاد گره ترافیکی در کانال فردیس شده بود به همین منظور ملک ضلع جنوب غربی تقاطع تعیین تکلیف و تخریب شد و به زودی ملک ضلع شمالی آن نیز تعیین تکلیف و تخریب خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار