کد خبر: 966523
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
استاندار البرز خبرداد
استاندار البرز از اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری البرز درسال جاری خبرداد.

استاندار البرز در نشستی با معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع با اشاره به ظرفیت های قابل توجه استان البرز در حوزه منابع طبیعی از عزم جدی برای حفظ و نگهداری این منابع با اجرای طرح های آبخیزداری تاکید کرد.

عزیزاله شهبازی گفت : توسعه طرح های پوشش گیاهی، توجه بیش از پیش به حوضه های آبخیزداری و اجرای طرح های جلوگیری از فرسایش خاک از جمله موضوعات مهم است که در اولویت کاری قرار گرفته است.

افزایش پوشش گیاهی از اولویت های کاری در استان البرزاست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز نیز گفت: با توجه به وجود ۵۲۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی ، ۳۷۵ هکتار مرتع ،۲۵ هزار هکتار جنگل در استان البرز حفظ منابع طبیعی این استان در در حال پیگیری است.

علی درویش پور افزود: ازسوی دیگر با توجه به نقش موثر حوضه آبخیزداری برای کاهش مخاطرات ناشی از سیلاب ها و فرسایش خاک دراین دیدار پس از بررسی های لازم توجه اعتبارات ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری جلب شد.

وی تاکید کرد: حفظ و احیای منابع طبیعی با توجه به نقش طرح های آبخیزداری، افزایش پوشش گیاهی از اولویت های کاری در استان البرز بوده که این مهم در دیدار استاندار البرز با معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع به جد مورد پیگیری قرار گرفت و به نتیجه رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار